۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۳
نظارت و کنترل بر بازار اقلام ضروری هرمزگان تشدید شد/ برخورد جدی با تخلفات
معاون استاندار هرمزگان:

نظارت و کنترل بر بازار اقلام ضروری هرمزگان تشدید شد/ برخورد جدی با تخلفات

بندرعباس- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: کنترل و نظارت بر بازار اقلام ضروری استان توسط دستگاه‌های اجرایی ذیربط تشدید یابد تا از تخلفات احتمالی جلوگیری به‌عمل آید.

به گزارش بازار و به نقل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان، ایرج حیدری شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که در محل استانداری هرمزگان برگزار شد، اظهار کرد: اولویت مهم ستاد تنظیم بازار تامین مایحتاج ضروری مردم در بازار است.

وی با اشاره به تامین روغن خوراکی، بیان داشت: روغن مورد نیاز مردم هرمزگان به میزان لازم تامین و ذخیره سازی شده و در حال عرضه به مراکز فروش است.

حیدری خاطر نشان کرد: کارخانه های تولید روغن استان با تامین مواد اولیه با تمام ظرفیت در حال تولید و فعالیت هستند.

وی با تاکید بر لزوم تامین کالاهای ضروری مورد نیاز مردم استان گفت: عرضه گسترده کالاهای ضروری مورد نیاز مردم با سرعت هرچه بیشتر در مناطق مختلف هرمزگان تداوم یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار هرمزگان تاکید کرد: جهاد کشاورزی با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی ذیربط نسبت به تامین نهاده های دامی مورد نیاز دامداران اقدام کند و جوجه‌ریزی در مرغداری‌های استان طبق برنامه‌ریزی‌ها دنبال شود.

حیدری با اشاره به کددار شدن انبارهای ذخیره کالاهای ضروری در استان، اضافه کرد: با کد دار شدن انبارهای ذخیره کالاهای ضروری با پیگیری سازمان صمت و تعزیرات حکومتی از احتکار و عرضه خارج از شبکه این کالاها جلوگیری به‌عمل می آید.

وی به کاهش فاصله میان تولید کننده و مصرف کننده اشاره کرد و گفت: این مهم با حذف واسطه نقش بسزایی در کاهش هزینه‌ها دارد و در این زمینه دستگاه‌های اجرایی متولی مسئولیت مهمی دارند.

کد خبر: ۵۵٬۸۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha