۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۸
مرکز تلفن ۲۵۰۰، پاسخگوی سوالات حوزه روابط کار شد
با دستور وزیر تعاون؛

مرکز تلفن ۲۵۰۰، پاسخگوی سوالات حوزه روابط کار شد

هم زمان با آغاز تعطیلی دو هفته ای ستاد مقابله با کرونا، با دستور شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، زمینه استفاده از مرکز تلفن ۲۵۰۰ صندوق بازنشستگی کشوری برای معاونت روابط کار با هدف پاسخگویی به سوالات جامعه هدف این معاونت تسریع شد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، حاتم شاکرمی، معاون روابط کار با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا برای حفظ سلامت جامعه هدف و کاهش مراجعات حضوری به  ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی، زمینه استفاده از مرکز پاسخگویی صندوق بازنشستگی کشوری برای پاسخ به سوالات فنی این معاونت از جمله مراجع حل اختلاف و بیمه بیکاری فراهم شد.

شاکرمی خاطرنشان کرد : زیر ساخت این مرکز تلفن، فناوری اطلاعات بوده و از روش های قدیمی استفاده نشده است.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توضیح داد: یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این مرکز  اتصال به یکی از سرویس دهنده های اینترنتی کشور است.

وی یکی دیگر از ویژگی‌های این مرکز را انتقال خط به مراکز دیگر و یا اتصال به اپراتور دورکار در منزل دانست .

شاکرمی گفت : همچنین با توجه به ویژگی‌های این مرکز می توان بر حسب نوع خدمات و گستره کار، افراد پاسخگو را افزایش داد.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: بر این اساس زمینه آموزش ۱۰ نفر از اپراتورهای این مرکز بر اساس تنوع سوالات در حوزه‌های مختلف روابط کار به خصوص حوزه جبران خدمت مراجع حل اختلاف و بیمه بیکاری مهیا شده است.

شاکرمی خاطرنشان کرد: این اپراتورها بعد از آموزش توسط  کارشناسان حوزه روابط کار، آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به جامعه هدف حوزه روابط کارهستند.

کد خبر: ۵۵٬۸۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha