۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۱
رویکرد تعرفه‌های پزشکی در سال ۱۴۰۰
رئیس کل سازمان نظام پزشکی مطرح کرد

رویکرد تعرفه‌های پزشکی در سال ۱۴۰۰

ظفرقندی، رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، درباره روند تعیین تعرفه‌های پزشکی در سال ۱۴۰۰، گفت: راهبرد ما در تعرفه‌های پزشکی، محاسبه هزینه تمام شده خدمات بوده است.

به گزارش بازار، محمدرضا ظفرقندی، در جلسه شورای عالی نظام پزشکی که به صورت ارتباط تصویری برگزار شد، افزود: راهبرد ما در تعرفه‌های پزشکی، محاسبه هزینه تمام شده خدمات بوده است که در این زمینه جلساتی با معاون اول رئیس جمهوری نیز داشته ایم و پس از اعلام نظر کارشناسی و قبول آن از سوی ایشان، موضوع برای بررسی بیشتر به شورای عالی بیمه ارجاع داده شد.

وی گفت: در نهایت مقرر شد ۸ درصد گلوبال افزایش تعرفه رخ دهد که سازمان‌های بیمه گر با این امر مخالفت کردند که اگر این افزایش در ۱۲ ماه سال ضرب شود، ۱۸ درصد می‌شود و اگر با رشد قبلی جمع شود در مجموع بالای ۳۰ درصد خواهد شد.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، با تاکید بر اینکه هدف ما اصلاح تعرفه و مبانی آن در سال ۱۴۰۰ است، در خصوص هزینه اقلام حفاظتی کرونا بیان کرد: هزینه این اقلام را با یک متن فنی به منظور اجرا به همکاران ابلاغ کردیم که سقف هزینه‌ها برای انتظام بخشی است و جلسه‌ای با دستگاه‌های نظارتی در این زمینه تشکیل دادیم که به این موضوع ورود نکنند، زیرا این هزینه‌ها ارتباطی با تعرفه ندارد و ناشی از شرایط همه گیری کرونا بوده است که باید محاسبه شود.

کد خبر: ۵۵٬۷۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha