۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰
علیرغم همه تحریم‌ها رشد صنعت مثبت شد
وزیر صمت مطرح کرد

علیرغم همه تحریم‌ها رشد صنعت مثبت شد

وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: علیرغم همه فشارها و تحریم های دشمنان، اما رشد صنعت کشور طبق گزارش بانک مرکزی از منفی ۱۲.۵ درصد در اسفند ماه ۹۷ به مثبت ۲.۳ درصد در دی ماه امسال رسیده است.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، رضا رحمانی در جلسه شورای معاونین این وزارتخانه، اظهار کرد: دشمنان فشارها و تحریم های سخت را بر ما تحمیل کرده اند، اما ما می‌توانیم از این شرایط عبور کنیم و تهدیدها را به فرصت بدل کنیم، همچنان که تاکنون نیز توانستیم.

دشمن به دنبال القای از هم گسیختگی اقتصادی در جامعه است

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال القای از هم گسیختگی اقتصادی در جامعه هستند تصریح کرد: سال گذشته رمز دشمنان دومینوی تعطیلی کارخانه ها بود که خوشبختانه با تلاش تمامی فعالان عرصه تولید این نقشه با شکست مواجه شد و الان هم به دنبال القای ناامیدی و از هم گسیختگی در بین مردم جامعه هستند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین در خصوص طرح اصلاح قیمت بنزین و اقدامات وزارتخانه برای جلوگیری از گرانی در ان مقطع بیان کرد: در آن شرایط نیز ما مردانه پای کار آمدیم، قیمت ها را کنترل کردیم و نگذاشتیم اثر روانی اصلاح قیمت بنزین باعث گرانی در جامعه بشود.

رحمانی در ادامه افزود: رسالت سختی بر دوش ما است و این رسالت و تکلیف ایجاب می‌کند که مردانه و با تمام قوا پای کار بیاییم.

اکنون به تولید روزانه ۴ هزار خودرو رسیدیم

وی در خصوص وضعیت خودرو نیز گفت: تولید خودرو به حمدلله به وضعیت مناسبی رسیده است و اکنون به تولید روزانه ۴ هزار خودرو رسیدیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با یادآوری مجدد این نکته که عده‌ای از برخی مسائل می‌خواهند سواستفاده کنند گفت: دشمنان در صدد این هستند که ذهنیت مردم را خراب کنند و همین خاطر باید روی تصمیمات اتخاذ شده دقت نظر شود.

کد خبر: ۵٬۵۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha