۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۷
ارائه خدمات به واحدهای صنعتی قطع نشود/ برخورد جدی با مدیران متخلف
استاندار قزوین:

ارائه خدمات به واحدهای صنعتی قطع نشود/ برخورد جدی با مدیران متخلف

قزوین- استاندار قزوین گفت: هیچ مدیری در استان حق ندارد خدمات آب، برق، گاز و تلفن واحدهای صنعتی را به دلیل بدهی قطع کند

به گزارش خبرنگار بازار، هدایت الله جمالی پور یک‌شنبه شب در جلسه تسهیل و رفع موانع تولید قزوین اظهار داشت: وقتی سخن از حمایت تمام قد و جدی واحدهای صنعتی به میان می‌آید انتظار ما از مدیران تسهیل‌گری در فرآیند تولید است که در شرایط امروز کشور و مشکلات اقتصادی واحدهای صنعتی قطع خدمات آب، برق، گاز و تلفن به هیچ عنوان نباید مشاهده شود.

وی گفت: اگر موردی از قطع خدمات در استان مشاهده شود قطعا با مدیر متخلف برخورد خواهد شد.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: سرمایه گذار همراه ما در مسیر حل مشکلات اقتصادی است و از این رو ما هم باید بتوانیم در مسیر تولید همراه او باشیم که تلاش ما این است که در استان قزوین این امر محقق شود.

جمالی پور گفت:همه تلاش ما این است که واحدهای تولیدی استان قزوین با هر سختی ای که وجود دارد فعالیت کنند و خط قرمز ما که تعطیلی واحدهاست رخ ندهد.

ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مشکلات اقتصادی واحدهای صنعتی را رفع می‌کند
عزیزالله افضلی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین نیز در این جلسه با اشاره به تصویب ۲۸۹ مصوبه در کارگروه ستاد تسهیل استان اظهار داشت: از ابتدای امسال تا کنون ۱۲ جلسه اصلی و ۳۵ جلسه فرعی برگزار شده که نتیجه این جلسات بیش از ۲۸۹ مصوبه برای رفع مشکلات تولید بوده است.

وی بیان کرد: از ابتدای امسال ۱۹۴ واحد صنعتی و تولیدی قزوین مشکلات خود را در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید پیگیری و درمان کرده اند.

رئیس سازمان صمت قزوین افزود: در این مدت بیش از ۱۱۷ مورد از مراجعین به ستاد به دلیل بدهی های واحدها بوده است و ۲۵ واحد نیز در خصوص سرمایه در گردش دچار مشکل بودند که این ستاد به مشکلات این واحدها رسیدگی کرد.

کد خبر: ۵۵٬۷۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha