۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۷
حمایت شویم، شاخ تحریم‌ها را می‌شکنیم 
سرمایه‌گذار بخش خصوصی:

حمایت شویم، شاخ تحریم‌ها را می‌شکنیم 

اردبیل- رئیس هیئت مدیره و سرمایه‌گذار آذر ساروج سبلان گفت: اگر مورد حمایت قرار گیریم، به راحتی می‌توانیم شاخ تحریم‌ها را شکسته و به افزایش توان تولید داخلی کمک کنیم.

رضا محرابی در گفت‌و گو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: شرکت آذر ساروج سبلان که از سال ۹۳ فعالیت خود را در تولید محصولات ساختمانی آغاز کرده، با کسب استانداردها و گواهی متعدد توانسته محصولات خود را در داخل و حتی خارج از کشور معرفی کرده و به فروش برساند.

وی اصلی‌ترین محصول تولیدی این کارخانه را بلوک‌های سبک اوتوکلاو اعلام کرد و گفت: این محصولات ساختمانی مزیتی نسبت به سایر محصولات دارند که هم از لحاظ سبک بودن و هم عایق حرارتی، صوتی و ضد آتش از دقت و ظرافت تولید و توان بالای فنی برخوردار هستند.

رئیس هیئت مدیره و سرمایه‌گذار آذر ساروج سبلان تصریح کرد: محصول ما توانسته است استاندارد ۲۸۰۰ را در مقاومت زلزله به دست آورد و در مبحث ۱۹ و موضوع صرفه‌جویی انرژی محصول تولید شده ما از جایگاه و ارزش بسیار بالایی برخوردار است.

در طول سالهای گذشته با نارسایی‌ در حوزه بازاریابی و نوسانات بازار روبه‌رو بودیم
محرابی افزود: تولیدات این کارخانه با ظرفیت روزانه ۳۲۰ متر مکعب علاوه بر بازارهای داخلی، در بازارهای خارجی نیز مشتریان علاقمندی دارد که به راحتی می‌توانند از این محصول در ساخت و ساز و بنای واحدهای خود استفاده کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: تولیدات ما در حال حاضر به کشورهای مختلف به ویژه روسیه، گرجستان، ارمنستان، ‌ آذربایجان، عراق و... صادر می‌شود به طوریکه ما در حال حاضر با ۷۵ نفر نیروی کار به شکل مستقیم و ۲۰۰ نفر نیروی کار به صورت غیرمستقیم بیشتر در بخش حمل و نقل به فعالیت مشغول هستیم.

محرابی اضافه کرد: در دو سال گذشته تلاش کردیم تا استانداردهای متعددی را به دست آورده و تولید خود را سه تا چهار برابر افزایش دهیم هر چند که با مشکلات و نارسایی‌هایی در حوزه بازاریابی و همچنین نوسانات بازار روبه‌رو بودیم.

با تهیه مواد اولیه قادر هستیم توان تولید خود را افزایش دهیم
وی رسالت اصلی این مجموعه را ارتقا کیفیت تولید اعلام کرد و ادامه داد: با تهیه مواد اولیه که عمدتا سلیس و آهک است، ما قادر هستیم توان تولید خود را افزایش دهیم که از رئیس سازمان صمت استان قول مساعد گرفتیم تا نسبت به تأمین یک معدن سلیس و واگذاری آن به این شرکت اقدام کند.

محرابی به شرایط تحریم و سبقت گرفتن تولیدکنندگان داخلی در افزایش کیفیت و توان صادراتی اشاره کرد و گفت:‌ با این کار می‌توانیم به راحتی شاخ تحریم‌ها را بشکنیم به شرط آن که حمایت مسئولان و مدیران را در حوزه‌های مختلف به همراه داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: تلاش ما بر این است تا در یک سال آینده ۳۰ درصد تولید خود را افزایش داده و ۲۰ نوع محصول تولیدی این کارخانه را به بازار داخلی و خارجی صادر کنیم.

محرابی نمونه محصولات تازه تولیدی این کارخانه را ملات بنایی و کاشی اعلام کرد و افزود: در بسته‌بندی‌های مناسب این محصولات به بازار عرضه خواهد شد.

ضعف زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی اردبیل
وی در مورد ضعف زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی شماره دو اردبیل خاطر نشان کرد: با وجود تلاش سرمایه‌گذاران متأسفانه زیرساخت‌ به نحوی که مطلوب باشد، فراهم نشده و ما به رغم پیگیری‌ها هیچ‌ تحرکی را در زیرسازی و بهسازی معابر شهرک شاهد نیستیم.

سرمایه‌گذار بخش خصوصی اضافه کرد: به دلیل نشست جاده و خساراتی که به حوزه حمل و نقل وارد شده، برخی از کامیون‌داران حاضر نیستند محصولات ما را حمل کنند که در این زمینه ما از مسئولان به ویژه از رئیس دستگاه قضای استان و دادستان خواسته‌ایم تا نسبت به حمل مشکلات فکری اساسی بکنند.

محرابی بیان کرد: شعار ما بها کمتر، بنای بهتر است که قطعا در این راستا کمک خواهیم کرد تا صنعت ساختمان رونق مضاعفی گرفته و در بخش ارتقا کیفیت تلاش مؤثر و مداومی را انجام خواهیم داد.

کد خبر: ۵۵٬۷۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha