۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
 ۹۵درصد از جایگاه‌های سوخت زنجان استانداردسازی شد/ کاهش قاچاق سوخت
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی زنجان:

۹۵درصد از جایگاه‌های سوخت زنجان استانداردسازی شد/ کاهش قاچاق سوخت

زنجان- حبیبی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی زنجان، از فعالیت ۴۰ جایگاه سی‌ان‌جی در  استان خبر داد و گفت: ۹۵ درصد از جایگاه‌های سوخت استان استاندارد سازی شده است.

حمدالله حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار،با بیان اینکه اقدامات زیادی درحوزه پیشگیری از انحراف  خارج از شبکه و قاچاق فرآورده های نفتی در زنجان انجام شده است، گفت: ماهانه مصرف و ساماندهی مصرف بنزین در استان کنترل می شود. 

وی اظهار کرد: درراستای کاهش قاچاق سوخت استاندارد سازی جایگاه‌ها و سهمیه و مدیریت برداشت نفت گاز، سهمیه کارت آزاد در جایگاه‌ها و بازدیدهای میدانی از مجاری عرضه سوخت به جد در استان توسط شرکت انجام می شود. 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی زنجان از اجرا و راه اندازی طرح توزیع الکترونیک فراورده های نفتی در استان خبر داد و گفت: انجام اقدامات پیشگیرانه در کاهش قاچاق سوخت در استان بسیار موثر بوده و کاهش خوبی داشت است. 

حبیبی از فعالیت ۴۰ جایگاه سی‌ان‌جی در  استان خبر داد و تاکید کرد: در زنجان ۱۰۰ جایگاه عرضه فرآورده مایع و سی‌ان‌جی وجود دارد.

وی  با بیان اینکه بیش از ۹۵ درصد از جایگاه های سوخت در زنجان استاندارد سازی شده است، ابراز داشت:  در حال حاضر اکثریت جایگاه‌های سوخت استاندارد سازی و موفق به دریافت گواهی نامه از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران شدند. 

کد خبر: ۵۵٬۶۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha