۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸
مصوبات حمایتی ستاد ملی کرونا از کسب و کارها نتیجه مطالبه گری نمایندگان اصناف
عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران عنوان کرد

مصوبات حمایتی ستاد ملی کرونا از کسب و کارها نتیجه مطالبه گری نمایندگان اصناف

درستی، نماینده وزیر صمت در اصناف کشور ضمن تشکر از ستاد ملی کرونا بویژه از معاون اقتصادی رئیس جمهور پیرامون مصوبات حمایتی از کسب و کارها گفت: اصناف همواره نقش تعیین کننده ای در تمامی عرصه ها داشته اند و امروز نیز در خط مقدم جنگ اقتصادی هستند. حمایت دولت از صنوف آسیب دیده از کرونا باعث خدمت رسانی مطلوب تر اصناف خواهد شد.

به گزارش بازار به نقل از اتاق اصناف تهران، ابراهیم درستی، نماینده وزیر صمت در اصناف کشور و عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران و تهران گفت: بحران شیوع ویروس کرونا آسیب های جدی و بعضا جبران ناپذیری را به جامعه صنفی وارد نمود که هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران با همکاری اتاق های سراسر کشور پس از بررسی کارشناسانه و نشست با نمایندگان مجلس و مسئولان دولتی، بسته پیشنهادی با سه محور حمایت های بانکی، مالیاتی و تامین اجتماعی را به ستاد ملی کرونا ارائه داد که مصوبات ستاد، بخشی از این مطالبه گری و پیشنهادات بود.

نماینده اصناف در سازمان امور مالیاتی افزود: یکی از پیشنهادات حمایتی ما که در حوزه مالیات صورت گرفت، حذف استعلام ماده ۱۸۶ قانون مالیات های مستقیم در صدور و تمدید پروانه کسب بود که توسط ستاد ملی کرونا تصویب و با این مصوبه مشکل تمام اتحادیه صنفی کشور مرتفع خواهد گردید.

درستی تاکید کرد: همواره پیگیر حقوق اصناف خواهیم بود و با مطالبه گری مستمر از مجلس و دولت سایر خواسته های بحق اصناف را تا تحقق کامل دنبال می کنیم.

کد خبر: ۵۵٬۶۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha