۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
 زنجانی‌ها مراقب یخ‌زدگی کنتور آب منازل خود باشند/ ضرورت عایق‌بندی کنتورها
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان:

زنجانی‌ها مراقب یخ‌زدگی کنتور آب منازل خود باشند/ ضرورت عایق‌بندی کنتورها

زنجان- جزء قاسمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان گفت: زنجانی‌ها نسبت به عایق‌بندی کنتور و تأسیسات آب، برای جلوگیری از یخ‌زدگی اقدام کنند.

علیرضا جزء قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه طی سال گذشته افت دما و یخبندان به تاسیسات آب شهری مشترکان در زنجان خسارت وارد کرد، گفت: امسال هم زنجانی‌ها عایق‌بندی کنتور و تأسیسات آب برای جلوگیری از یخ‌زدگی را مد نظر قرار دهند. 

وی اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن فصل سرما، سردسیر بودن استان زنجان و کاهش شدید دما در روزهای اخیر امکان یخ زدگی تأسیسات آب در استان وجود دارد. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان، گفت: مشترکین شیرهای برداشت آب را که در معرض هوای آزاد قرار داشته و کنتورها و لوله‌های آب را به کمک پشم‌شیشه، گونی، پوشال کولر، الیاف مصنوعی و یا قرار دادن کیسه خاک و یا کیسه خاک‌اره در اتاقچه کنتور عایق‌بندی کنند.

جزء قاسمی تاکید کرد: در صورت یخ‌زدگی تأسیسات، مشترکان از ریختن آب گرم بر روی تأسیسات جداً خودداری کنند.

وی گفت: با توجه به کاهش محسوس دمای هوا و  وقوع یخبندان در سال گذشته بیش از ۲۵۰ مورد از تاسیسات مشترکین آب آسیب دید و شهرستان‌های زنجان، ابهر و خدابنده بیشترین ترکیدگی کنتور آب را داشتند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان ابراز کرد:  مشترکین آب استان هنگام مواجه شدن با یخ زدگی کنتورهای آب می توانند با شماره ۱۲۲ تماس حاصل کرده و مشاوره لازم را دریافت کنند. 

کد خبر: ۵۵٬۶۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha