۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴
توسعه روابط تجاری ایران با کشورهای آفریقایی از طریق تهاتر
سرپرست دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت خبر داد:

توسعه روابط تجاری ایران با کشورهای آفریقایی از طریق تهاتر

سرپرست دفتر عربی و آفریقایی از برگزاری دومین جلسه میز تخصصی منطقه‌ای آفریقا در سازمان توسعه تجارت ایران با هدف بررسی راهکارهای توسعه همکاری‌های تجاری با آفریقا خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، فرزاد پیلتن گفت: در دومین جلسه میز آفریقا راهکارهای توسعه همکاری‌های تجاری با کشورهای آفریقایی از طریق تهاتر با حضور نمایندگان دستگاه‌های دولتی و شرکت‌های عمده صادرکننده و واردکننده از قاره فوق و اتاق مشترک بازرگانی ایران- آفریقا مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه پس از بررسی آخرین وضعیت روابط تجاری و اقلام صادراتی و وارداتی آفریقا از جهان و همچنین روابط تجاری ایران با قاره مذکور و زمینه‌ها و ظرفیت‌های تهاتر با کشورهای آفریقایی، روش‌ها و زیرساخت‌های لازم جهت تهاتر با کشورهای آفریقایی مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سرپرست دفتر عربی و آفریقایی بیان داشت: در این جلسه مقرر شد برای فراهم شدن زمینه‌های لازم جهت برقراری تجارت پایاپای با آفریقا، پیگیری‌های لازم به عمل آید.

گفتنی است، در این جلسه فراز چمنی، رایزن سابق بازرگانی ج.ا.ایران در ترکیه گزارشی از روش‌ها، مراحل تهاتر و همچنین مدل مورد استفاده در کشور ترکیه را ارائه کرد.

کد خبر: ۵٬۵۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha