۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۳
کالاهای اساسی به وفور تأمین و ذخیره‌سازی شده است
استاندار اردبیل:

کالاهای اساسی به وفور تأمین و ذخیره‌سازی شده است

اردبیل - استاندار اردبیل گفت: کالاهای اساسی مردم به وفور تأمین و در انبارها ذخیره‌سازی شده و هیچ مشکلی در توزیع آنها وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار بازار، اکبر بهنام‌جو عصر شنبه در جلسه تنظیم بازار در محل استانداری اردبیل اظهار کرد: هیچ مشکلی در تأمین کالاهای اساسی مردم وجود ندارد و سازمان‌ها و نهادهای مرتبط مکلف شدند تا نسبت به تأمین و ذخیره‌سازی کالاها و اقلام ضروری مردم اقدام کنند.

وی تصریح کرد: به دنبال تأمین این کالاها با تشدید نظارت‌ها، واحدهای صنفی موظف هستند به قیمت مصوب مایحتاج مردم را در اختیار آنها قرار دهند و هرگونه افزایش قیمت غیرقانونی بوده و با متخلفان برخورد خواهد شد.

استاندار اردبیل گفت:‌ در این شرایط حساس کشور که با تشدید تحریم‌ها و اوضاع شیوع بیماری کرونا روبه‌رو هستیم، مردم باید به راحتی کالاها و نیازهای ضروری زندگی را تأمین کنند و مشکلی در این باب وجود نداشته باشد.

بهنام‌جو با قدردانی از تلاش تولیدکنندگان استان در تأمین بخش عظیمی از کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم افزود: بخشی از این تولیدکنندگان با مشکل عرضه مستقیم و بازاریابی محصولات خود روبه‌رو هستند که تلاش خواهد شد این موانع نیز رفع شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت مکلف است با همکاری اصناف و بازاریان کالاهای مردم را به قیمت مصوب و به وفور در اختیار آنها قرار داده و از نابسامانی و خلع در عرضه محصولات و کالاها به نوعی جلوگیری شود.

بهنام‌جو اظهار امیدواری کرد: شرایط مناسبی در استان در بخش تولید محصولات متنوع در سال جهش تولید فراهم شده و در ارزیابی‌های اخیر مسئولان نهاد ریاست جمهوری شرایط مناسبی را در روند توسعه اقتصادی و صنعتی استان شاهد بودیم.

وی اظهار امیدواری کرد: با تلاش همه مسئولان و همراهی مردم از این برهه حساس و تاریخی عبور کرده و شرایط باثباتی را در تأمین کالاها و نیاز ضروری مردم به نظاره بنشینیم.

کد خبر: ۵۵٬۵۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha