۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶
جاده کوهستانی همدان به تویسرکان مسدود شد
به علت نبود ایمنی؛

جاده کوهستانی همدان به تویسرکان مسدود شد

همدان - گردان؛ کارشناس مرکز مدیریت اطلاعات راه‌های راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: جاده کوهستانی همدان به تویسرکان از مسیر گنجنامه به دلیل ریزش برف و نداشتن ایمنی کافی تا پایان فصل زمستان مسدود شد.

بابک گردان در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه هر سال با آغاز فصل سرما و ریزش برف، جاده قدیمی گنجنامه - تویسرکان به دلیل پیشگیری از وقوع حوادث رانندگی از هر دو طرف بسته می‌شود، گفت: با توجه به ریزش برف و نبود امکان برای بازگشایی این جاده کوهستانی، احتمال بروز سوانح رانندگی از جمله خروج خودرو از مسیر اصلی و سقوط در پرتگاه وجود دارد.

گردان با اشاره به اینکه این مسیر به دلیل شیب‌های تند، پیچ‌های خطرناک و پرتگاه‌های خطرآفرین هر سال با نزدیک شدن به فصل زمستان با ریختن خاک یا قرار دادن نیوجرسی مسدود می‌شود، عنوان کرد: شهروندان به جای جاده گنجنامه - تویسرکان، از مسیرهای جایگزین همدان - جوکار - تویسرکان و یا همدان - اسدآباد - تویسرکان برای تردد استفاده کنند.

کارشناس مرکز مدیریت اطلاعات راه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: جاده گنجنامه - تویسرکان ۳۵ کیلومتر نسبت به جاده همدان - جوکار - تویسرکان کوتاه‌تر است به همین علت شاهد استقبال رانندگان برای تردد از این مسیر هستیم.

گردان بابیان اینکه در حال حاضر با وجود بارش باران در بیشتر نقاط استان همدان دیگر مسیرهای جاده‌ای باز است و شهروندان به راحتی می‌توانند در این مسیرها تردد کنند، افزود: تیم‌های راهداری استان همدان در حالت آماده باش هستند تا در صورت ریزش برف و یا آب گرفتگی جاده‌ها، مسیر را بازگشایی کنند ضمن اینکه راهدارخانه‌ها، تجهیزات و ماشین آلات راهداری زمستانی، برای مقابله با حوادث احتمالی، آماده است.

کد خبر: ۵۵٬۵۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha