۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۸
تحقق سود یک هزار و ۶۰ ریالی سود هر سهم «زگلدشت»

تحقق سود یک هزار و ۶۰ ریالی سود هر سهم «زگلدشت»

کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان از تحقق سود یک هزار و ۶۰ریالی برای هر سهم خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، این شرکت سود انباشته خود را با افت ۳۵درصدی نسبت به مدت مشابه سال مالی گذشته رقم ۲۵۰میلیارد ریال اعلام  و سود محقق شده هرسهم را یک هزار و ۶۰ ریال منتشر کرد.

زگلدشت در تشریح اهداف و برنامه های راهبردی خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرده است که به دنبال تثبیت سهم بازار و بهبود کیفیت محصولات به منظور افزایش رقابت پذیری و تلاش در جهت ارتقای سطح رضایت مندی مشتریان و همچنین کاهش در بهای تمام شده محصولات جهت حاشیه سود بیشتر است.

این شرکت به دنبال طرح احداث دامداری ۶هزار رأسی دلفان (شامل ۳هزار رأس دام مولد) در زمینی به مساحت ۵۵ هکتار واقع در شهرستان نورآباد منطقه دلفان استان لرستان است که عملیات اجرایی آن  از تیرماه سال ۱۳۹۸ شروع شده است. همچنین براساس پیش بینی صورت گرفته طرح مزبور تا مرداد ماه ۱۴۰۰ به بهره برداری اولیه وطی ۵ سال به بهره برداری نهایی خواهد رسید.

طبق برآورد این شرکت، مخارج کل طرح مبلغ یک هزار و ۸۶۰ میلیارد ریال است که تا پایان دوره ۶ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ مبلغ ۲۰۳ میلیارد ریال (شامل خرید زمین به مبلغ ۶۶ میلیارد ریال از شرکت کشت و دام قیام، اجرای فنداسیون و دیوارکشی و خاکبرداری به مبلغ ۵۳میلیارد ریال، ساخت سوله به مبلغ ۱۰میلیارد ریال است. همچنین سایر هزینه ها شامل خرید آهن آلات به مبلغ ۳۸ میلیارد ریال و دستمزد کارگران وخرید مصالح واخذ مجوزات به مبلغ ۳۶ میلیارد ریال) هزینه شده است.

 طرح احداث دامداری ۱۲هزار رأسی رزن (شامل ۶هزار رأس دام مولد) در زمینی به مساحت۶۰ هکتار واقع در روستای سنقرآباد شهرستان درگزین استان همدان (بزرگترین دامداری غرب کشور) در مهرماه سال ۱۳۹۸ آغاز شده است.

از سوی دیگر ادامه فرآیند ساخت سه پروژه در استان های همدان، لرستان وخراسان شمالی تا تکمیل آنها و پیگیری موانع و مشکلات آن از سایر برنامه های با اهمیت شرکت است.

کد خبر: ۵۵٬۵۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha