۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸
پشت پرده عدم هماهنگی برای حق تقدم زگلدشتح

پشت پرده عدم هماهنگی برای حق تقدم زگلدشتح

شرکت گلدشت اعلام کرده سهامداران برای دریافت وجوه حق تقدم استفاده نشده از تاریخ ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ به شعب مختلف بانک سامان در سراسر کشور مراجعه کنند، اما هماهنگی با بانک صورت نگرفته و محل وجوه مشخص نیست.

بازار؛ گروه بورس: طبق ماده ۱۷ دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار شرکت هایی که افزایش سرمایه می دهند و سهامداران حق تقدم را معامله نمی کنند یا هزینه حق تقدم را پرداخت نمی کنند طبق قانون پس از پایان زمان قانونی ثبت حق تقدم شرکت مذکور باید خالص وجوه حاصل از فروش حقو تقدم های استفاده نشده را در حساب بانکی شرکت قرار دهد و سهامداران حقیقی با در اختیار داشتن مدارک شناسایی برای دریافت وجوه اقدام کنند.

شرکت کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان برای حق تقدم زگلدشت اعلام کرده بود که سهامداران برای دریافت وجوه حق تقدم استفاده نشده از تاریخ ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ به شعب مختلف بانک سامان در سراسر کشور راجعه کنند، اما چند تن از خوانندگان ساید تحلیل بازار که از سهامداران این شرکت هستند بعد از مراجعه به بانک سامان نمی توانند این وجوه را دریافت کنند زیرا متصدی بانک اعلام می کنند که چنین هماهنگی با بانک صورت نگرفته است.

طبق اعلام شرکت بیش از ۵۹ میلیون حق تقدم استفاده نشده برای نماد زگلدشتح وجود داشته که بیش از ۳۷۳۰۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال مبلغ خالص حاصل از فروش حق تقدم های استفاده نشده بوده است که در شرایط کنونی برخی از سهامداران نسبت به محلس حساب و ... بی اطلاع هستند.

کد خبر: ۱۵۳٬۸۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • علیرضا IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      0 0
      الان باید از کجا پولمونو بگیریم؟