۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
توزیع ۴۰۰ تن مرغ منجمد طرح تنظیم بازار در آذربایجان غربی
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

توزیع ۴۰۰ تن مرغ منجمد طرح تنظیم بازار در آذربایجان غربی

ارومیه- قربان نژاد، سرپرست مدیریت شرکت پشتیبانی امور دام آذربایجان غربی گفت: به منظور تعدیل قیمت‌ها در سطح بازار و فروشگاه‌های زنجیره‌ای، ۴۰۰ تن مرغ منجمد آماده طبخ در سطح استان در آبان ماه توزیع شده است.

داود قربان نژاد با بیان اینکه کمبودی از لحاظ تامین و عرضه مرغ در آذربایجان غربی وجود ندارد، افزود: با توجه به افزایش قیمت گوشت مرغ آماده طبخ تازه در سطح بازار استان، شرکت پشتیبانی امور دام پس از اخذ مجوزهای لازم از سازمان صمت، اقدام به توزیع مرغ منجمد داخلی کشتار شده با خط دو اتوماتیک در سطح استان کرده است و این روند همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: قیمت مصوب مرغ منجمد آماده طبخ برای مصرف کننده ۱۴ هزار تومان تعیین شده است که با اخد حواله از سازمان صمت توسط عاملین توزیع می شود.

قربان نژاد اضافه کرد: گوشت مرغ های توزیعی مربوط به بهترین کشتارگاه‌های استان و به لحاظ کیفی، وزن و سیستم نگهداری از جمله انجماد سریع در بالاترین سطح استاندارد هستند.

آذربایجان غربی دارای بیش از ۷۵۰ واحد مرغداری گوشتی، مادر و تخم‌گذار است و علاوه بر تامین نیاز استان، بخشی از گوشت مرغ آذربایجان‌شرقی را نیز تولید می‌شود.

این استان دارای سه میلیون و ۳۶۵ هزار نفر جمعیت است که از این تعداد دو میلیون و ۱۳۶ هزار نفر شامل ۶۲.۷ درصد در مناطق شهری ساکن هستند.

کد خبر: ۵۵٬۴۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha