۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
اردبیل ۷۰ هزار بیکار دارد
نیکزاد:

اردبیل ۷۰ هزار بیکار دارد

اردبیل- نایب رئیس مجلس، وجود ۷۰ هزار بیکار در اردبیل را معضلی بزرگ دانست و گفت: تحقق تولید به معنای واقعی یک اولویت اساسی است.

به گزارش خبرنگار بازار، علی نیکزاد صبح شنبه در حاشیه بازدید از مجموعه صنعتی و تولیدی کیان بهساز اردبیل اظهار داشت: داشتن ۷۰ هزار بیکار در استان یک معضل بزرگ است که در این زمینه مسئولان در راستای تحقق توسعه اقتصاد دست در دست هم حرکت کنند.

وی افزود: توسعه اقتصاد و اشتغال باید جزو اولویت‌های اساسی باشد و در این زمینه با حمایت حقیقی و میدانی از تولیدکنندگان مسیر را باید هموارسازی کرد تا بتوانیم اشتغال را که جزو اولویت‌های اساسی استان است محقق کنیم.

نایب رئیس مجلس گفت: نیاز است تا بستر حمایت از کارآفرینان و تولیدکنندگان در اردبیل به شکل همه‌جانبه فراهم‌سازی شود و در این زمینه با اعطای تسهیلات به پروژه‌های مربوطه در راستای برنامه‌ریزی برای اتمام آنان اقدامات لازم و اساسی را انجام دهیم.

نیکزاد بیان کرد: بهره‌برداری و احداث پروژه‌های جدید با پیگیری‌های مربوطه در دستور کار است و در این زمینه با انجام هماهنگی‌ها و همکاری‌های لازم درصدد هستیم وضعیت بیکاری را در استان به شکل مطلوب درآوریم که این مسئله باید مورد توجه واقع شود.

وی اظهار کرد: تحقق تولید به معنای واقعی یک اولویت اساسی است که درصدد هستیم با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته در این زمینه بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای تحقق شعار سال اقدام کرده و به منویات مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانیم.

کد خبر: ۵۵٬۳۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha