۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳
 تردد در جاده های  زنجان ۶۳ درصد کاهش دارد
مدیرکل راهداری زنجان:

تردد در جاده های زنجان ۶۳ درصد کاهش دارد

زنجان- علی اکبری، مدیرکل راهداری زنجان گفت: طی هفت ماه امسال تردد در جاده های استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۶۳.۲۵ درصد کاهش دارد. 

عبدالحسین علی اکبری در گفتگو با خبرنگار بازار، به آمار تردد در جاده‌های زنجان اشاره کرد و گفت: طی هفت ماه امسال تردد در جاده های استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۶۳.۲۵ درصد کاهش دارد. 

وی با بیان اینکه از آغاز سالجاری تاکنون تردد در جاده های استان کاهش خوبی داشته است، اظهار کرد: تنها راه قطع زنجیره کرونا این است که مردم درخانه بمانند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان، با بیان اینکه برای کاهش شیوع کرونا، سلامت مسافران به صورت الکترونیکی در استان زنجان سنجش می‌شود، گفت: سلامت مسافران از طریق سکوی سازمان فناوری اطلاعات ایران رصد و در صورت مثبت بودن پاسخ سامانه مذکور از فروش بلیط و ارائه خدمات به فرد مورد نظر خودداری خواهد شد. 

علی اکبری تاکید کرد: به صورت رسمی از امروز تا اطلاع ثانوی ارائه هر گونه خدمات مسافرتی داخلی و بین‌المللی به افراد ملزم به رعایت دوره قرنطینه است  و خدمات به بیماران  کرونایی ممنوع  است.

وی افزود: همه شرکت‌های مسافربری موظف هستند پیش از فروش بلیط و در لحظه سفر و قبل از سوار شدن مسافر به وسیله نقلیه نسبت به استعلام وضعیت سلامت مسافران اقدام کنند.

کد خبر: ۵۵٬۲۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha