۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶
پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه تقاطع بهاران در محور همدان - کرمانشاه
معاون راه و شهرسازی همدان خبر داد:

پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه تقاطع بهاران در محور همدان - کرمانشاه

همدان - معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان همدان از پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه تقاطع غیر همسطح بهاران در محور همدان - کرمانشاه خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی  راه و شهرسازی استان همدان، حبیب نادیان رفیع بیان کرد: با توجه به مصوبه دور سوم سفرهای استانی هیئت دولت به استان همدان برای رفع حادثه خیزی نقطه اتصال مسیر شهرک صنعتی بهاران با محور شریانی همدان – کرمانشاه این پروژه تحت عنوان تقاطع غیر همسطح بهاران در سال ۱۳۹۰ از محل اعتبارات ملی و تملک دارایی از منابع استانی کلید خورد.

وی در رابطه با مشخصات فنی این پروژه بیان کرد: این زیر گذر دارای پلی با دهانه ۱۴ متر و به طول ۴۰ متر است که در حال حاضر اجرای عملیات هر دو دهانه در باند رفت و برگشت به اتمام رسیده و آماده بهره برداری است.

نادیان با اشاره به اینکه از مهم‌ترین مشکلات پیش رو در این طرح بحث تملک اراضی ضلع شمالی تقاطع است، یادآورشد: احداث دیوارهای حایل دو طرف به طول ۱۷۵ متر و عملیات ساب بیس و بیس رمپ های ورودی و خروجی نیز به اتمام رسیده بود.

نادیان با اشاره به پیشرفت ۷۰ درصدی این پروژه عنوان کرد: طی ماه‌های اخیر عملیات آسفالت رمپ های ورودی و خروجی پروژه نیز به انجام رسیده و آماده بهره برداری خواهد بود.

کد خبر: ۵۵٬۲۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha