۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶
اولویت‌ حسابرسی باید کمک به جهش تولید باشد
رئیس دیوان محاسبات کل کشور:

اولویت‌ حسابرسی باید کمک به جهش تولید باشد

بذرپاش، رئیس کل دیوان محاسبات کشور تاکید کرد: طرح‌های اولویت دار برای حسابرسی در هر استان باید در جهت کمک به جهش تولید و ایجاد اشتغال باشد.

به گزارش بازار، مهرداد بذرپاش در جلسه بررسی طرح‌های اولویت دار استان‌ها برای حسابرسی، افزود: اجرای این طرح‌ها باید در معیشت مردم اثرگذار و ملموس باشد.

وی اضافه کرد: طرح‌های اولویت دار برای حسابرسی و رسیدگی در هر استان باید متناسب با ظرفیت‌ها و موضوعات هر استان ارائه شود.

این جلسه با حضور رئیس کل، معاونان، مشاوران رئیس کل و همچنین مدیران کل دیوان محاسبات استان‌ها از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد.

همچنین در این جلسه مدیران کل دیوان محاسبات استان‌ها نیز موضوعات مرتبط و مهم استان‌ها برای حسابرسی را مطرح و پس از بررسی و تبادل نظر برخی از آن‌ها برای اجرا به تایید رئیس کل دیوان محاسبات رسید.

در ادامه این جلسه با توجه به وضع هر استان موضوعات مهمی مانند کشاورزی و دامپروری، گردشگری، بهداشت و سلامت، معوقات مالیاتی، واگذاری اراضی و زمین خواری، منابع طبیعی و مشکلات کم آبی و ریزگردها، تکمیل طرح‌های نیمه تمام و راکد صنعتی در شهرک‌های صنعتی سطح استان و ملی، مسکن و شهرسازی در سطح ملی، زیرساخت‌های راه و حمل و نقل، سدها و نیروگاه ها، زیرساخت‌های آموزش و پرورش و تجهیز فضاهای آموزشی، معادن و انحصارات و صنایع معدنی، معوقات و تسهیلات بانکی، خصوصی سازی و واگذاری ها، فعال سازی واحدهای صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل، دفع بهداشتی پسماندهای صنعتی، مسکونی و بیمارستانی، حوادث غیرمترقبه مانند سیل و ... طرح، بررسی و نهایی شد.

کد خبر: ۵۵٬۱۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha