۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲
عدم ارایه تسهیلات بانکی به صنایع اشباع شده
مدیرکل دفتر سرمایه گذاری و امور طرح‌های وزارت صمت مطرح کرد

عدم ارایه تسهیلات بانکی به صنایع اشباع شده

هادی، مدیرکل دفتر سرمایه گذاری و امور طرح‌های وزارت صمت گفت: بانک‌ها به ۳۰ رشته فعالیت صنعتی که به ظرفیت اشباع رسیده اند برای سرمایه‌گذاری جدید تسهیلات بانکی نخواهند داد.

به گزارش بازار، علیرضا هادی افزود: بیش از ۲۰ هزار کد آیسیک داریم که یک هزار و ۳۵۵ مورد از آن‌ها به اندازه کافی سرمایه گذاری در کشور انجام شده است و در ۳۰ رشته صنعتی دسته بندی می‌شوند.

وی ادامه داد: بنگاهی که در یکی از این ۳۰ صنعت اشباع شده می‌خواهد فعالیت نماید اگر توجیه صادراتی داشته باشد، همچنان برای ما قابل حمایت است.

مدیرکل دفتر سرمایه گذاری و امور طرح‌های وزارت صمت اضافه کرد: همچنین حمایت ما از طرح‌هایی که قبلا بانک‌ها تصویب کرده اند و دارای پیشرفت فیزیکی هستند، همچنان برقرار خواهد بود.
شناسایی ۲۱۰ قلم کالای وارداتی مهم به عنوان فرصت‌های سرمایه گذاری

هادی با اعلام اینکه ۲۱۰ قلم کالای وارداتی مهم از سوی وزارت صمت شناسایی شده است، ادامه داد: تولید این اقلام نیاز به سرمایه گذاری جدید یا تکمیل سرمایه گذاری‌های موجود دارد که این ۲۱۰ قلم به عنوان فرصت‌های سرمایه گذاری معرفی شده است.

وی گفت: اولویت‌های سرمایه گذاری در این موارد همچنین با تفکیک استانی اعلام شده است.

مدیرکل دفتر سرمایه گذاری و امور طرح‌های وزارت صمت در پایان بیان کرد: فهرست طرح‌های نیمه تمامی که آماده واگذاری یا مشارکت هستند، نیز برای جذب سرمایه گذاری ارایه شده است.

کد خبر: ۵۵٬۱۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha