۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴
طرح‌های فرودگاه بین‌المللی شهدای شاهرود افتتاح شد
با حضور ویدئوکنفرانسی حسن روحانی؛

طرح‌های فرودگاه بین‌المللی شهدای شاهرود افتتاح شد

شاهرود- طرح‌های توسعه پروازی، ترمینال و سوخت‌رسانی فرودگاه بین‌المللی شهدای شاهرود با حضور ویدئوکنفرانسی حسن ‏روحانی رئیس‌جمهور ایران اسلامی و مسئولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید‎.‎

به گزارش خبرنگار بازار، طرح‌های توسعه پروازی شامل تجهیز امکانات پروازی سخت‌افزاری، ترمینال مسافربری و جایگاه سوخت‌رسانی فرودگاه بین‌المللی شهدای شاهرود صبح پنج‌شنبه با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس‌جمهور و جمعی از مسئولان ارشد استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

ترمینال مسافربری فرودگاه بین‌المللی شهدای شاهرود بااعتبارات استانی و فرودگاه و همچنین کمک‌های ستاد مردمی فرودگاه احداث‌شده است همچنین جایگاه سوخت این فرودگاه بین‌المللی نیز بااعتبار چهار میلیارد تومان از سوی شرکت نفت و کمیته مردمی فرودگاه ساخته و تجهیز شده است.

تطویل باند فرودگاه بین‌المللی شهدای شاهرود به بیش از سه هزار متر و افزایش عرض آن از دیگر اقداماتی است که در یک سال اخیر در فرودگاه شاهرود انجام‌شده است تا این فرودگاه بتواند شاهد نشست‌وبرخاست هواپیماها پهن‌پیکر باشد.

فرودگاه شاهرود ربع قرن پیش‌ساخته و سال گذشته با حضور رئیس‌جمهور در استان سمنان بین‌المللی شد و امروز شاهد تکمیل ظرفیت‌های بخش پروازی این فرودگاه بوده‌ایم.

کد خبر: ۵۵٬۱۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha