۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳
جایگاه سوخت رسانی فرودگاه بین‌المللی شهدای شاهرود افتتاح شد
توسط رئیس جمهور؛

جایگاه سوخت رسانی فرودگاه بین‌المللی شهدای شاهرود افتتاح شد

شاهرود- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود از افتتاح ویدئوکنفرانسی جایگاه سوخت رسانی فرودگاه بین‌المللی شهدای شاهرود توسط رئیس جمهور خبر داد و گفت: این طرح چهار میلیارد تومان اعتبار در پی داشته است.

علی اکبر عربعامری در گفتگو با خبرنگار بازار، از افتتاح یک پروژه سوخت‌رسانی به هواپیماهای باری و مسافربری در فرودگاه بین‌المللی شهدای شاهرود صبح پنج‌شنبه توسط حسن روحانی رئیس جمهور ایران اسلامی و به صورت ویدئو کنفرانس خبر داد و بیان کرد: این طرح امروز با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس جمهور به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه این طرح امکان سوخت رسانی برای انواع هواپیما را فراهم کرده است، افزود: ایجاد جایگاه سوخت رسانی مذکور چهار میلیارد تومان اعتبار در بر داشته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود با بیان اینکه دو میلیارد تومان از اعتبارات این طرح از اعتبارات خارج از شمول شرکت نفت تامین شد، ابراز کرد: دو میلیارد تومان دیگر را کمیته مردمی فرودگاه با همکاری حسینی شاهرودی نماینده سابق شاهرود و میامی در مجلس تامین کردند که گروهی از مردم شهرستان شاهرود محسوب می‌شوند.

عربعامری با بیان اینکه این اعتبارات سوای تجهیزات است، تاکید کرد: راه اندازی این جایگاه سوخت رسانی می تواند بخش اعظم نیاز پروازهای آتی فرودگاه بین‌المللی شهدای شاهرود و هواپیماهای عبوری نیازمند به سوخت را تامین کند.

کد خبر: ۵۵٬۰۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha