۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۱
مشارکت صندوق پژوهش در سرمایه‌گذاری ۲ طرح دانش بنیان و فناور گلستان
مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری گلستان خبر داد:

مشارکت صندوق پژوهش در سرمایه‌گذاری ۲ طرح دانش بنیان و فناور گلستان

گرگان- مدیرعامل‌ صندوق پژوهش و فناوری گلستان از شناسایی و مشارکت این صندوق در اجرا و سرمایه‌گذاری دو طرح و ایده خلاق استان همزمان با هفته پژوهش خبر  داد.

محمد رضایی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: صندوق‌های پژوهش و فناوری بر اساس قانون برنامه سوم توسعه شکل گرفته‌اند اما در گلستان این صندوق دیرهنگام در سالجاری شکل گرفت.

وی افزود: هدف از تشکیل این صندوق حمایت مالی از مخترعان، کارآفرینان، مبتکران، شرکت‌های دانش بنیان، صاحبان ایده، کسب و کارهای نوپا، واحدهای خلاق و نوآور و استارت‌آپ‌ها است.

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری گلستان ادامه داد: حمایت‌های مالی در قالب پرداخت تسهیلات ارزان قیمت، صدور ضمانت‌نامه و مشارکت در سرمایه‌گذاری به واحدهای فناور و استارت‌آپ‌ها انجام می‌شود.

وی با این توضیح که صدور ضمانت‌نامه و تسهیلات در صندوق انجام شده و نیازی به مراجعه به بانک نیست، اضافه کرد: اگر استارت‌آپ، طرح و ایده قابلیت رشد وجود داشته باشد صندوق پژوهش و فناوری استان  درصدی از سهام را خریداری کرده و در سود و زیان آن مشارکت می‌کند.

رضایی تصریح کرد: به مناسب هفته پژوهش، صندوق پژوهش و فناوری گلستان با مشارکت پارک علم و فناوری دو طرح و ایده قابلیت سرمایه‌گذاری را شناسایی و در اجرای آن مشارکت می‌کند.

کد خبر: ۵۵٬۰۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha