۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴
اختصاص ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای مطالعه احداث باند دوم جاده گنجنامه
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان عنوان کرد:

اختصاص ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای مطالعه احداث باند دوم جاده گنجنامه

همدان - حسینی؛ مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: ۴۸ میلیاردتومان اعتبار برای مطالعه مجدد احداث باند دوم جاده گنجنامه به عباس آباد و شهر همدان درنظر گرفته شده است.

داریوش حسینی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه بهسازی مسیر برگشت گنجنامه به تویسرکان مد نظر است؛ گفت: مطالعه مجدد این طرح به تازگی انجام شده و جزئیات آن شامل احداث باند دوم جاده گنجنامه به عباس آباد و شهر همدان است که ۴۸ میلیارد تومان برای این طرح بودجه تعیین و در سازمان برنامه و بودجه تصویب شده است.

حسینی به ضرورت اجرای این پروژه اشاره و عنوان کرد: اجرای این پروژه در جلسات مختلف استان همدان مطرح و نماینده مردم تویسرکان در مجلس درخواست یک جاده ایمن برای این شهرستان را داشت که در چنین شرایطی انجام مطالعات و ساخت این جاده به راه و شهرسازی استان همدان سپرده شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان راه سازی را در توسعه در یک شهر مؤثر برشمرد و افزود: این جاده در روزهای آخر هفته با ترافیک شدیدی روبرو می‌شود و حتی یک دوربرگردان هم ندارد بنابراین باید به فکر به حل ترافیک این جاده بود.

وی با تاکید بر اینکه اراضی این منطقه باید در اختیار دولت بماند و عموم مردم از آن‌ها استفاده کنند، افزود: بیشتر باغ‌های گنجنامه خصوصی است و شهروندان از آن‌ها بهره‌ای نمی‌برند در حالی که حفظ محیط طبیعی این منطقه ضروری است.

کد خبر: ۵۵٬۰۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha