۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷
 محدودیت های تردد و شغلی در مازندران اعمال می شود/ پایش اصناف
استاندار مازندران:

محدودیت های تردد و شغلی در مازندران اعمال می شود/ پایش اصناف

ساری- استاندار مازندران با اشاره به وضعیت نارنجی کرونایی در برخی از شهرهای استان گفت: محدودیت های تردد، اداری و شغلی در این شهرستان ها اعمال می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد حسین زادگان عصر چهارشنبه در حاشیه ستاد مقابله با کرونا در استانداری مازندران در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به وضعیت قرمز سه شهر آمل، ساری و بهشهر اظهار داشت: در این شهرها محدودیت هایی مبنی بر ممنوعیت تردد در مرکز اجرا می شود.

وی با عنوان اینکه وضعیت بقیه شهرستان های استان نارنجی است، یادآور شد: طبق محدودیت ها یک دوم نیروهای اداری این مناطق می توانند سرکار حاضر باشند و تردد نیز از ساعت ۹ شب تا چهار بامداد ممنوع است.

وی خواستار همراهی و همکاری مردم برای اجرای طرح هوشمند مدیریت و کنترل کرونا شد و گفت: از شنبه طرح محله محور قرنطینه و محدودیت تردد با همکاری دستگاه های مختلفی از جمله سپاه و دستگاه های مرتبط اجرایی می شود.

استاندار مازندران با اظهار اینکه سالمندان به عنوان گروه اول و هدف مدنظر هستند، گفت: در شهرهای قرمز مشاغل دو، سه و چهار از صبح تا زمانی که رنگ شهر تغییر کند، تعطیل هستند.

حسین زادگان یادآور شد: در زمینه کارکنان دولت، حداقل یک سوم ادارات در دستگاه های حضور پیدا می کنند و مابقی به صورت دورکاری خدمت خواهند کرد.

وی درباره پایش و نظارت بر اصناف نیز گفت: واحدهای که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند با پلمب مواجه خواهند شد.

کد خبر: ۵۵٬۰۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha