۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۸
۶۵ صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی در اردبیل فعال است
مدیرهماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهادکشاورزی اردبیل:

۶۵ صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی در اردبیل فعال است

اردبیل - مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهادکشاورزی اردبیل از فعالیت ۶۵ صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی در استان خبر داد.

علیرضا خواجوی مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهادکشاورزی اردبیل در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به فعالیت ۱۹۳۶ نفر در ۶۵ صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی در استان گفت: ساماندهی زنان روستایی در قالب تشکل های کشاورزی از جمله صندوق اعتبارات خرد و حمایت مالی از این صندوق ها، نقش بسیار مهمی در توسعه فعالیت های کشاورزی و درآمدزایی برای خانوارهای روستایی دارد.

وی با بیان اینکه سازمان جهاد کشاورزی در راستای توانمندسازی زنان روستایی، دوره های آموزشی مختلفی را برگزار کرده است گفت: خوشبختانه بسیاری از زنان توانسته اند در امر بازاریابی نیز موفق عمل کنند در اقتصاد خانواده خود سهیم باشند.

خواجوی تصریح کرد: البته سازمان از افرادی که توانایی بازاریابی برای محصولاتشان را نداشته باشد نیز حمایت کرده و با ایجاد نمایشگاه توانمندی های زنان روستایی و یا در قالب تفاهم و ارتباط با برخی نهادها، به فروش محصولات روستاییان کمک می کند.

مدیرهماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهادکشاورزی اردبیل از ارائه تسهیلات کم درصد برای خانوار روستایی در راستای تجهیز و خرید اقلام مورد نیازشان خبر داد و گفت: البته در کنار این تسهیلات، سازمان با در اختیار دادن بذر برای تولیدکنندگان گیاهان دارویی و نیز در اختیار قرار دادن دستگاه خشک کن و ...، به صورت دوره ای از این افراد حمایت می کند.

خواجوی در پایان با اشاره به ایجاد و تشکیل یک صندوق اعتباری جدید در عنبران طی یک هفته آینده اظهار کرد: در صورت حمایت مسئولین امر و ایجاد غرفه های دائمی در استان برای عرضه محصولات روستایی، صندوق های اعتبارات خرد در حوزه زنان روستایی آماده ارائه دائم محصولات با کیفیت کشاورزی می باشند.

کد خبر: ۵٬۴۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha