۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶
 نرخ بیکاری استان تهران به ۹.۸ رسید
محسنی بندپی؛

نرخ بیکاری استان تهران به ۹.۸ رسید

شهریار- استاندار تهران گفت: در پاییز سال ۹۷ نرخ بیکاری در استان تهران ۱۲ درصد بود ودر پاییز سال جاری به ۹.۸ رسید و این مهم تحول چشمگیری است.

به گزارش خبرنگار بازار، انوشیروان محسنی بندپی، پیش از ظهر شنبه با حضور در آیین افتتاح ۶ طرح عمرانی ، آموزشی و فرهنگی شهریار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: محوری ترین و بنیادی ترین رکن توسعه هر کشور وابسته به نظام آموزش و پرورش دارد و سنگ بنای توسعه در آموزش و پرورش همکاری بین بخشی بین دولت و مردم را می طلبد.

استاندار تهران گفت: نگاه ما در گذشته به نظام آموزش و پرورش نگاه هزینه ای بود این در حالی است که بفرموده مقام معظم رهبری هرگونه هزینه کرد در آموزش و پرورش بمنزله سرمایه گذاری در این بخش است.

محسنی بندپی افزود: استان تهران از یک عقب ماندگی دیرینه و تاریخی در همه ابعاد اعم از آموزشی و درمانی رنج می برد و با مطالبه گری که آغاز کردیم توانستیم تاحدودی نگاه مسئولیت به این استان را تغییر دهیم.

وی بیان داشت: نگاه ما به شهریار بسیار ویژه است و چراکه معتقدم این شهرستان متناسب با جمعیت و وسعت امکانات زیرساختی را ندارد.

استاندار تهران عنوان داشت: در پاییز سال ۹۷ نرخ بیکاری در استان تهران ۱۲ درصد بود ودر پاییز ۹۸ به ۹.۸ رسید و این تحول چشمگیری است.

محسنی بندپی در ادامه از بهره برداری تصفیه خانه دوم تهران در خرداد سال ۹۹ خبر داد و گفت: با این بهره برداری بخش عمده ای از مشکل تامین آب آشامیدنی مردم شهریار رفع می شود.
 

کد خبر: ۵٬۴۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha