۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۳
دیوان محاسبات درآمدهای طرح تأمین کالاهای اساسی را تأیید کرد
حاجی بابایی در گفتگو با بازار:

دیوان محاسبات درآمدهای طرح تأمین کالاهای اساسی را تأیید کرد

همدان - حاجی بابایی؛ رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: دیوان محاسبات درآمدهای پیشنهادی کمیسیون برنامه و بودجه برای طرح تأمین کالاهای اساسی را تأیید کرد.

حمیدرضا حاجی بابایی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهر کرد: دیوان محاسبات درآمدهای پیشنهادی کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس را برای تأمین کالاهای اساسی کارشناسی، واقعی و قابل تحقق تشخیص داد و این درآمدها پیشنهادی را تأیید کرد.

وی افزود: طرح تأمین کالاهای اساسی که توسط کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس طراحی و ارائه شده و به تصویب مجلس رسیده  برای بررسی به شورای نگهبان ارسال شده بود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس اظهار کرد:  ایراد شورای نگهبان بر این طرح عدم تأمین منابع آن بود که کمیسیون طی جلسات متعدد کارشناسی با حضور نماینده شورای نگهبان منابع را به صورت مشخص و تعیین کرد.

وی افزود: دیوان محاسبات کشور نیز منابع تعیین شده پیشنهادی را کارشناسی، واقعی و دست یافتنی تشخیص داد و بر آن مهر تأیید زده است.

حاجی بابایی گفت: بر این اساس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس ایرادات شورای نگهبان را بررسی و اصلاحات لازم و مورد نیاز در آن صورت گرفت.

وی اظهار امیدواری کرد: شورای  نگهبان با امعان نظر و دقت طرح مورد نظر را بررسی و تأیید کند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس هدف اساسی این طرح را کمک به بهبود معیشت، اقشار مختلف جامعه که تحت فشارهای اقتصادی و معیشتی هستند برشمرد و گفت: امیدواریم دولت با هماهنگی مجلس و اجرای این طرح بتواند گام‌های مؤثر جهت کاهش بار اقتصادی و فشار معیشتی از دوش اقشار مختلف مردم بردارد.

کد خبر: ۵۴٬۷۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha