۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶
مراکز نیوکاری استان سمنان ۳۰ میلیارد تومان کمک نقدی جمع آوری کردند
مدیرکل کمیته امداد سمنان:

مراکز نیوکاری استان سمنان ۳۰ میلیارد تومان کمک نقدی جمع آوری کردند

شاهرود - مدیرکل کمیته امداد سمنان با بیان اینکه ۳۰ میلیارد تومان کمک مردمی از طریق مراکز نیکوکاری استان جمع آوری شده است، گفت: این میزان کمک‌ها نسبت به سال گذشته رشد چشم‌گیری داشته است.

به گزارش خبرنگار بازار، محسن مسعودیان راد صبح شنبه در افتتاحیه مرکز نیکوکاری مدرسه علمیه حضرت معصومه(س) شاهرود با حضور مسئولان، از رشد کمک‌های مردم به نیازمندان در سطح استان سمنان خبر داد و بیان کرد: مردم این استان بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان از طریق مراکز نیکوکاری به محرومان کمک کردند.

وی با بیان اینکه این مهم تنها آن دست کمک هایی را شامل می شوند که در ۶۲ باب مرکز نیکوکاری جمع شده اند، گفت: مردم در سایر بخش ها نیز کمک های خوبی کرده اند.

مدیرکل کمیته امداد سمنان گفت: رشد ۱۱۰ درصدی کمک‌های مردمی از طریق مراکز نیکوکاری در این استان نسبت به سال قبل محقق شده است.

محسنیان راد درباره افتتاح نیکوکاری حوزه علمیه شاهرود نیز گفت :این مرکز نیکوکاری حوزوی برای اشاعه و تبلیغ فرهنگ نیکوکاری تلاش خواهند کرد. 

وی افزود: برگزاری مراسم‌های مذهبی در منازل مددجویان، مشاوره مذهبی به مددجویان، مشاوره ازدواج به دختران در حین ازدواج تحت حمایت و برگزاری اردوهای فرهنگی از دیگر محورهای فعالیت این مراکز خواهد بود.

مدیرکل کمیته امداد سمنان گفت: مراکز نیکوکاری در حقیقت واگذاری کارها به دست مردم است و ما معتقدیم که هر جا مردم ما در این ۴۰ سال عمر با برکت انقلاب اسلامی در صحنه حضور یافتند نتایج خوبی به دست آمده است.

کد خبر: ۵٬۴۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha