۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
۱۶۰۰ خودروی عمومی در استان سمنان دوگانه سوز شد
مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود:

۱۶۰۰ خودروی عمومی در استان سمنان دوگانه سوز شد

شاهرود- مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود از دو گانه سوز کردن یک هزار و ۶۰۰ خودروی نقلیه عمومی در طرح رایگان گاز سوز کردن وسایل نقلیه در سطح استان خبر داد.

علی اکبر عربعامری در گفتگو با خبرنگار بازار ضمن اشاره به نشست جمع بندی طرح دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی در شرکت نفت منطقه شاهرود، با بیان اینکه دو هزار و ۱۰۰ خودرو تا کنون برای گاز سوز شدن ثبت نام کردند، تاکید کرد: تا کنون کار گاز سوز کردن یک هزار و ۶۰۰ خودرو انجام شده است.

وی با بیان اینکه این طرح رایگان و در شهرهای سمنان و شاهرود انجام می شود، افزود:  پنج کارگاه  شامل سه کارگاه در سمنان و دو کارگاه در شاهرود به این امر اختصاص داده شده است .

مدیرعامل شرکت نفت منطقه شاهرود بیان کرد: داوطلبان یعنی دارندگان وسایل نقلیه عمومی، وانت، تاکسی و ... ابتدا باید  درسامانه www.gcr.niopdc.ir ثبت نام کنند و سپس کارگاه مورد نظر خود را انتخاب  و خودرویشان گاز سوز شود.

عربعامری با بیان اینکه مراحل تبدیل خودروها به گاز سوز کاملاً زیر نظر قرار گرفته و استانداردها رعایت می شود، گفت: بر اساس مشخصات درج شده در حین ثبت نام خودروهایی از استان‌های همجوار نیز متقاضی استفاده از این طرح در استان ما مشاهده می شود که خود نشان دهنده روند مطلوب استقبال از این طرح و حرکت به سمت مصرف این سوخت پاک است.

کد خبر: ۵۴٬۶۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha