۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
بکارگیری ۳۷۶ دستگاه ماشین‌آلات در عملیات راهداری آذربایجان‌شرقی
معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی خبر داد

بکارگیری ۳۷۶ دستگاه ماشین‌آلات در عملیات راهداری آذربایجان‌شرقی

تبریز- معاون راهداری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: عملیات راهداری زمستانی استان در سال جاری با استفاده از ۳۷۶ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین اجرا می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی، غلامرضا رسول زاده افزود: این دستگاه ها شامل بلدوزر، لودر، گریدر، کامیون، برف خور، نمک پاش، تراکتور و سایر دستگاه های سبک و سنگین است که برای عملیات راهداری زمستانی تجهیز شده اند.

وی اظهار کرد: یک هزار و ۱۶۹ نفر از عوامل راهداری زمستانی شامل نیروی انسانی ثابت، فصلی و پشتیبان در قالب ۹۰ گروه راهداری برای خدمات رسانی به کاربران جاده ای استان در ۵۰ باب راهدارخانه ثابت ساماندهی شده اند.

معاون راهداری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۴۰ هزار تن مخلوط نمک و شن در راهدارخانه های استان ذخیره شده است، گفت: راه های تحت پوشش برف روبی استان بیش از ۱۴ هزار کیلومتر است.

رسول زاده، ادامه داد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی در راستای وظایف ذاتی خود با بسیج همه جانبه پرسنل، بکارگیری همه امکانات، استقرار در مسیرهای حوزه استحفاظی و افزایش گشت های راهداری به ویژه در جاده های پرتردد نسبت به خدمات رسانی به تردد کنندگان جاده ها اقدام کرده است.

وی یادآوری کرد: راهدارخانه ها در جاده های اصلی و فرعی برای امدادرسانی و خدمات به موقع به مسافران و کاربران راهها و همکاری و تعامل با مسئولان استانی و شهرستانی، نیروهای انتظامی و پلیس راه، هلال احمر و سایر نیروهای امدادی برای افزایش ایمنی عبور و مرور در فصل زمستان آماده و تجهیز شده است.

رسول زاده، افزود: این اداره کل آماده پاسخگویی ۲۴ ساعته به هموطنان از طریق تلفن گویای ۱۴۱ در خصوص وضعیت راهها و شرایط آب و هوایی است.

کد خبر: ۵۴٬۶۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha