۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
 ۶هزار و ۸۳۹فقره تسهیلات وام ازدواج در زنجان پرداخت شد
رئیس شورای هماهنگی بانک‌های زنجان:

۶هزار و ۸۳۹فقره تسهیلات وام ازدواج در زنجان پرداخت شد

زنجان- دادگر، رئیس شورای هماهنگی بانک‌های زنجان گفت: در نیمه نخست سالجاری شش هزار و ۸۳۹ فقره تسهیلات قرض الحسنه وام ازدواج در استان به میزان ۲۵۴میلیارد تومان پرداخت شده است.

حسن دادگر در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه عملکرد شبکه بانکی نسبت مصارف به منابع است و استان زنجان در این زمینه عملکرد خوبی دارد، اظهار کرد: معیار و شاخص شبکه بانکی نسبت منابع به مصارف است و این نشان می دهد که شبکه بانکی در پرداخت تسهیلات چه عملکردی را داشته است.

وی گفت: نسبت منابع به مصارف در شبکه بانکی زنجان ۹۲ درصد است.

رئیس شورای هماهنگی بانک های زنجان با بیان اینکه نسبت منابع به مصارف درسال ۹۷حدود ۱۰۶ درصد بود، در سال ۹۸ به ۷۸ درصد رسید و درسالجاری هم به ۹۲ درصد رسیده است، ابراز داشت: شبکه بانکی استان در نسبت منابع به مصارف رتبه برتر کشوری را دارد.

رئیس شورای هماهنگی بانک های زنجانبه پرداخت وام  ازدواج توسط شبکه بانکی در سال ۶ ماه سالجاری اشاره کرد و افزود: طی این بازه زمانی ۶ هزار و ۸۳۹  فقره تسهیلات قرض الحسنه وام ازدواج در استان به میزان ۲۵۴میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی افزود: همچنین درخواست دو هزار و ۲۷۳ فقره وام ازدواج هم دردستور کار است که به زودی پرداخت خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی بانک های زنجان ابراز کرد: طی سال گذشته درهمین بازه زمانی هفت هزار و ۲۵۸ فقره  پرونده به میزان ۲۲۴ میلیارد تومان پرداخت شده است.

رئیس شورای هماهنگی بانک های زنجان با بیان اینکه شبکه بانکی استان در پرداخت وام ازدواج مشکلی ندارد، گفت: این میزان تسهیلات پرداختی وام ازدواج درسالجاری نسبت به سال گذشته افزایش دارد چرا که میزان تسهیلات وام ازدواج ۵۰ میلیون تومان است.

وی افزود: تعداد پرداختی های وام ازدواج در استان سمنان طی سالجاری نسبت به سال گذشته کاهش دارد.

کد خبر: ۵۴٬۶۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha