۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸
فرآیند سرمایه گذاری در استان ۴۵ روزه انجام می شود
استاندار قزوین:

فرآیند سرمایه گذاری در استان ۴۵ روزه انجام می شود

قزوین- جمالی‌پور، استاندار قزوین گفت: حداکثر زمان لازم برای سپری کردن فرآیندسرمایه گذاری در استان قزوین ۴۵ روزه است و در صورت طولانی تر شدن این روند با مسئولین مرتبط برخورد جدی صورت میگیرد.

هدایت الله جمالی پور در گفت و گو با خبرنگار بازار  اظهار داشت: در شرایطی سرمایه گذاری و فعالیت اقتصادی مولد و تولید کننده تنها راه نجات ما از مشکلات اقتصادی موجود است طولانی کردن فرآیند سرمایه گذاری و خسته کردن سرمایه گذار خیانت به کشور محسوب می شود.

وی بیان کرد: خیانت به تولید و سرمایه گذاری خیانت به اقتصاد کشور است و در شرایط کنونی کشور به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.چرا که اقتصاد، اشتغال و معیشت مردم قزوین در گرو همین سرمایه گذاری و فعالیت های تولیدی است.

استاندار قزوین افزود: حفظ اشتغال و بهبود وضعیت اقتصادی کشور در گرو تولید و سرمایه گذاری است از این رو تدوین سازو کارهای مناسب برای حمایت از اقتصاد و سرمایه گذاری در استان الزامی است.

جمالی پور بیان کرد: در استان قزوین نیز فعالیت های موثری در این حوزه انجام شده است و قطعا با ادامه این روند در آینده نزدیک شاهد اتفاقات خوبی در بخش صنعت و تولید در استان قزوین خواهیم بود.

وی گفت: ستاد تسهیل و رونق تولید نیز با جدیت در استان قزوین در مسیر ارائه خدمات به فعالین اقتصادی و تولیدی فعال است و با وجود همه مشکلاتی که تحریم و پس از آن کرونا در کشور ایجاد کرده است همچنان برگزاری جلسات این ستاد در استان با جدیت ادامه دارد.

کد خبر: ۵۴٬۵۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha