۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۸
 محدودیت های کرونایی از شنبه در پایتخت اجرا می شود
استاندار تهران:

محدودیت های کرونایی از شنبه در پایتخت اجرا می شود

تهران- استاندار تهران گفت: محدودیت های کرونایی از شنبه اول آذر ماه در پایتخت اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، انوشیروان محسنی بندپی ظهر پنج شنبه در جلسه مربوط به دستورالعمل اجرایی محدودیت‌های کرونایی جدید که با حضور مسئولان دستگاه‌های مختلف برگزار شد، اظهار داشت:  در استان تهران ۴۰۰ تیم متشکل از یک پزشک، چهار پرستار و ۱۰ بهورز پیش‌بینی شده که امیدواریم بتوانیم به نتایج مطلوبی برسیم و اقدامات تحولی و پیشگیرانه را شاهد باشیم.

استاندار تهران در خصوص مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر منع تردد گفت: در این زمینه استان تهران و البرز یکپارچه دیده شده است از این رو خروجی‌های استان مدنظر می‌باشد و منع تردد شهر به شهر در استان تهران ملاک نیست.

وی در تشریح جزییات دورکاری کارمندان نیز بیان داشت: در مورد دورکاری نیز دو دسته ادارات استانی و ملی داریم که هدف این است که حجم تردد و حضور کارکنان به حداقل برسد و میزان مراجعات نیز کاهش پیدا کند، بنابراین اگر در دستگاهی مبنای حضوری حداکثر یک سوم مطرح شود، باید خدمات ضروری ارائه شود.

محسنی بندپی وضعیت کاری و تردد اصناف را اینگونه تشریح کرد که طبق مصوبه اصناف گروه یک فعال هستند منتها مشمول منع رفت و آمد از ساعت ۹ شب تا چهار صبح می شوند و باید تا ساعت شب فعالیت داشته باشند تا جریمه نشود مگر فعالیت داروخانه‌ها و فعالیت‌های امدادی که مشمول فعالیت ۲۴ ساعته هستند.

استاندار تهران نحوه نظارت و جریمه تردد را دوربین های نظارتی اعلام کرد و افزود: افرادی که مشمول این طرح نمی‌شوند طبق اعلام فرمانداری مشخص و وضعیت آنها لحاظ می‌شود که در راستای رعایت عدالت گروه یک حق ارائه خدمات مشاغل گروه ۲، ۳ و ۴ را ندارند، به عنوان مثال فروشگاه‌های زنجیره‌ای حق فروش پوشاک یا مشاغل مربوط به گروه‌های دیگر را ندارد.

کد خبر: ۵۴٬۵۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha