۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۶
۱۲ اکیپ بر اجرای دستورات بهداشتی توسط اصناف قم نظارت می‌کند/ پلمب بدون اخطار قبلی
رئیس اتاق اصناف قم:

۱۲ اکیپ بر اجرای دستورات بهداشتی توسط اصناف قم نظارت می‌کند/ پلمب بدون اخطار قبلی

قم - احمدلو، رئیس اتاق اصناف قم از تشدید بازرسی‌ و نظارت‌ بر اجرای دستورات بهداشتی توسط اصناف قم خبر داد و گفت: روزانه حدود ۴۰۰ الی ۶۰۰ مورد بازرسی توسط ۱۲ اکیپ انجام می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از اتاق اصناف مرکز استان قم، حسن احمدلو با اشاره به اعمال محدودیت‌های گروه‌های شغلی ۲ و ۳ و ۴ بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا اظهار داشت: اعمال محدودیت‌ها برای گروه‌های شغلی ۲ از ۲۰ آبان شروع شده و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: مراکز خرید، مراکز فروش به غیر مواد غذایی، محیط‌های ورزشی، اماکن متبرکه و زیارتگاه‌ها، مساجد و مصلاها، قنادی‌ها، آب میوه و بستنی فروشی‌ها، مراکز عرضه غذا، آرایشگاه‌های مردانه، مغازه‌ها و فروشگاه‌های لوازم خانگی، اسباب بازی فروشی، بازارهای موقت، خدمات چاپ و نشر، تزئینات داخلی ساختمان، عمده فروشی، خرده فروشی کالاهای تزئینی ساختمان، عمده فروشی و خرده فروشی انواع پوشاک، آتلیه عکاسی، پارچه فروشی، آژانس مشاور املاک، پرده سرا، فروش مبلمان، کیف و کفش، لوازم‌التحریر، خیاطی، خرازی و فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی مشاغل گروه دو هستند که شامل این طرح می‌شوند.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان قم درباره دیگر گروه‌های شغلی گفت: برای سایر گروه‌های شغلی نیز محدودیت‌های اعمال شده به قوت خود باقی است و در صورت اتخاذ تصمیمات جدید اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

وی افزود: محدودیت‌های اعمالی به منظور کاهش ابتلای هموطنان و همشهریان به بیماری کرونا است، اصنافی که در زمان محدودیت‌های اعلام شده، دستورالعمل‌ها را رعایت نکنند، بدون اخطار قبلی تا پایان محدودیت‌ها پلمب خواهند شد.

احمدلو از تشدید بازرسی‌ها و نظارت‌ها توسط بازرسان اتاق اصناف با همکاری سایر دستگاه‌های ذی‌ربط خبر داد و بیان داشت: روزانه حدود ۴۰۰ الی ۶۰۰ مورد بازرسی توسط ۱۲ اکیپ صورت می‌گیرد.

وی در خصوص برخی گلایه‌ها مبنی بر عدم تعطیلی صنوف در ساعات اعلامی گفت: بسیاری از صنوفی که جزو مشاغل گروه ۲ هستند بعد از ساعت ۱۸ دیگر فعالیت ندارند و بعضی صنوف نیز هستند که فعالیت آنها بعد از ساعت ۱۸ منعی ندارد و شهروندان این‌گونه تلقی می‌کنند که این صنوف نیز باید تعطیل باشند.

کد خبر: ۵۴٬۵۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha