۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
کارگاه‌های تولید فرش ایلام به ۱۳۷ کارگاه افزایش یافت
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ایلام:

کارگاه‌های تولید فرش ایلام به ۱۳۷ کارگاه افزایش یافت

ایلام- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ایلام با اشاره به ظرفیت های تولید فرش دستبافت در استان، گفت: کارگاه‌های تولید فرش به ۱۳۷ مورد افزایش یافته است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت ایلام، رحمت الله قیصوری، از افزایش کارگاه‌های تولید فرش ایلام به ۱۳۷ مورد خبر داد و گفت: درحالیکه این مقدار در ابتدای دولت تدبیر و امید تنها ۷۵ کارگاه بوده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های استان در حوزه معادن تاکید کرد: فعال‌سازی معادن راکد و نیمه‌فعال نیز از برنامه‌های دولت در سال‌های اخیر بوده بطوریکه تعداد معادن استان از ۶۸ مورد در ابتدای دولت یازدهم به ۸۲ معدن در حال حاضر رسیده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ایلام یادآور شد: تعداد شهرهای استان که در ابتدای دولت یازدهم از نعمت گاز برخوردار بودند ۱۰ شهر بود که اکنون به ۲۵ شهر رسیده است، ضمن اینکه ۴۶۰ روستا نیز به شبکه گازرسانی متصل شده‌اند، درحالیکه این تعداد در ابتدای دولت تنها ۹۹ روستا بود.

وی یکی از نیازهای واحدهای صنعتی، تولیدی و اقتصادی را گازرسانی به این مراکز عنوان کرد و افزود: هم‌اکنون گازرسانی به ۷۸۲ واحد صنعتی و تولیدی استان انجام شده که این مقدار در ابتدای دولت یازدهم ۱۸۰ مورد بوده است.

کد خبر: ۵۴٬۳۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha