۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵
۴۳ هزار بازرسی از واحدهای اقتصادی قم انجام شد/ استفاده از گزارش‌های مردمی
تا پایان مهرماه؛

۴۳ هزار بازرسی از واحدهای اقتصادی قم انجام شد/ استفاده از گزارش‌های مردمی

قم - سمیعی نسب، معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت قم، گفت:‌ از ابتدای امسال تا پایان مهرماه ۴۲ هزار و ۸۳۰ مورد بازرسی از واحدهای اقتصادی فعال استان قم انجام شد.

به گزارش بازار به نقل از سازمان صنعت، معدن و تجارت قم، احمدرضا سمیعی نسب بیان کرد:‌ بازرسی از بنگاه‌های اقتصادی فعال در قم افزایش یافته که در همین رابطه طی ۴۲ هزار و ۸۳۰ مورد بازرسی صورت گرفته، سه‌هزار و ۶۸۶ مورد پرونده تخلف تشکیل شده است.

وی با اشاره به این که بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت  قم در برخورد با تخلف‌های صورت گرفته اقدام قانونی لازم را اعمال می‌کنند، افزود: ارزش پرونده‌های تخلف تشکیل شده بیش از ۲ هزار و ۲۳۵ میلیارد ریال است.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت قم ادامه داد:‌ پرونده‌های تخلف تشکیل شده برای رسیدگی و صدور حکم به اداره کل تعزیرات حکومتی استان معرفی می‌شود که این روند در ماه‌های اخیر سرعت گرفته است.

وی گفت: همچنین در راستای نظارت بر بازار لاستیک سبک و سنگین استان از ابتدای سال جاری تا کنون یکهزار و ۱۵۷ مورد بازرسی از انبارها و واحدهای فروش لاستیک استان انجام شده است.

سمیعی نسب ادامه داد: در همین رابطه ۱۲ واحد صنفی متخلف شناسایی و برای آن‌ها پرونده تعزیراتی به ارزش ۶۰ میلیارد و ۸۷۶ میلیون ریال تشکیل شده است.

وی بیان کرد: بازرسی از واحدهای اقتصادی فعال در قم با قدرت بیشتری ادامه خواهد یافت که در همین خصوص از گزارش‌های مردمی ارسال شده به سامانه ۱۲۴ نیز استفاده حداکثری انجام می‌پذیرد.

حدود ۳۶ هزار پروانه کسب در استان قم وجود دارد که دارندگان آن در واحدهای تولیدی و فنی و همچنین توزیعی و خدماتی مشغول فعالیت هستند.

کد خبر: ۵۴٬۲۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha