۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳
مشکلی برای تخصیص زمین در احداث مسکن اقدام ملی اردبیل وجود ندارد
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل:

مشکلی برای تخصیص زمین در احداث مسکن اقدام ملی اردبیل وجود ندارد

اردبیل- مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل گفت: خوشبختانه از لحاظ تأمین زمین برای احداث مسکن اقدام ملی در استان مشکلی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار بازار، محبوب حیدری ظهر یکشنبه در جلسه‌ای با مسئولان شهرستان کوثر در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: خوشبختانه از لحاظ تأمین زمین برای احداث مسکن اقدام ملی در استان اردبیل مشکلی وجود ندارد و در مناطق با جمعیت کم‌تر از ۱۰۰ هزار نفر با همکاری بنیاد مسکن احداث خانه‌ها در حال آغاز است.

وی با اشاره به این که در شهرستان کوثر نیز احداث مسکن اقدام ملی با روند خوبی در حال اجرا خواهد بود، گفت: با توجه به اهمیت برخورداری مردم از مسکن نیاز است اقدامات لازم و اساسی در این زمینه انجام و برای حل مشکلات مربوطه از ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل ادامه داد: در راستای اجرای طرح مطالعه بازآفرینی در این شهرستان نیز خوشبختانه در سطح یک به خروجی‌های مد نظر دست یافته و هم‌اکنون با احصا و مشخص شدن مشکلات مربوطه مطالعه سطح دو آغاز شده است.

حیدری ادامه داد: احداث کنارگذر تونل‌های سرچم نیز در حال حاضر با ۸۰ کیلومتر مسافت از اردبیل به سمت سرچم به پیمانکار مربوطه واگذار شده و ۴۰ کیلومتر از سمت سرچم با انتخاب پیمانکار مجهزسازی می‌شود که در این زمینه تمهیدات لازم به عمل آمده است.

وی اظهار کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام مربوط به راه و شهرسازی نیز در شهرستان کوثر با جدیت در حال اجرا است و درصدد هستیم هر چه سریع‌تر اجرای پروژه‌های مربوطه را در اسرع وقت به اتمام برسانیم و به اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

کد خبر: ۵۴٬۲۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha