۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷
احداث ۱۲ هکتار گلخانه در بهار/ سرمایه گذاران تسهیلات دریافت می کنند
مدیر جهاد کشاورزی بهار عنوان کرد:

احداث ۱۲ هکتار گلخانه در بهار/ سرمایه گذاران تسهیلات دریافت می کنند

همدان - اکبری؛ مدیر جهاد کشاورزی بهار گفت: در حال حاضر پنج واحد گلخانه ای با مساحت تقریبی ۱۲ هکتار در شهرستان بهار در حال ساخت است.

عبدالحسین اکبری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه پنج واحد گلخانه با اشتغالزایی ۳۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در شهرستان بهار فعال است، گفت: در حال حاضر این پنج واحد گلخانه فعال در شهرستان بهار مساحتی بالغ بر ۲.۵ هکتار را شامل می‌شود که گلخانه داران در آن مشغول فعالیت هستند.

اکبری افزود: عمده تولید شهرستان بهار شامل خیار، گوجه فرنگی و فلفل دلمه‌ای است که میزان برداشت این محصولات به ۷۰۰ تن در سال می‌رسد.

وی عنوان کرد: دو گلخانه فعال در زمینه تولید گل و گیاهان زینتی نیز در شهرستان بهار وجود دارد و به تلید گل‌های زینتی می‌پردازد.

مدیر جهاد کشاورزی بهار به وضعیت گلخانه‌های در حال احداث شهرستان بهار اشاره کرد و افزود: در حال حاضر پنج واحد گلخانه‌ای به مساحت تقریبی ۱۲ هکتار در حال ساخت است که به مجموع گلخانه‌های فعال شهرستان بهار افزوده خواهد شد.

اکبری اضافه کرد: متقاضیان احداث گلخانه می‌توانند با مراجعه به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان و تشکیل پرونده از تسهیلات احداث گلخانه با باز پرداخت هفت ساله و نرخ بهره بانکی ۱۴.۵ درصد به میزان ۸۰ درصد طرح پیشنهادی بهره مند شوند.

کد خبر: ۵۴٬۲۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha