۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۹
انبار احتکار پکیچ و رادیاتور در خرم‌آباد کشف شد
معاون سازمان صمت لرستان:

انبار احتکار پکیچ و رادیاتور در خرم‌آباد کشف شد

لرستان- معاون نظارت وبازرسی سازمان صمت لرستان با اشاره به کشف انبار احتکار پکیچ و رادیاتور در خرم‌آباد گفت: ضرورت دارد انبارها و سردخانه‌ها در سامانه جامع انبارها ثبت شوند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، فریبرز حسامی اظهار داشت: در راستای ابلاغ شیوه نامه بازرسی از انبارها و مراکز نگهداری کالا و به منظور کنترل، پایش و نظارت بر عملکرد انبارها و سردخانه‌ها، روز گذشته به صورت مشترک بازرسان سازمان صمت به اتفاق ماموران قضایی، از انبارهای مواد غذایی و کالاهای اساسی سطح شهر خرم‌آباد بازدید داشتند.

وی افزود: در حین بازدید و سرکشی، یک انبار رادیاتورو پکیچ‌ احتکار شده به ارزش پنج میلیار ریال کشف وضبط شد و پرونده متشکله پرونده جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

معاون بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت استان لرستان بیان کرد: مراکز نگهداری کالا در دستور کار این سازمان قرار دارد و روزانه رصد خواهند شد و درصورت مشاهده هر گونه تخلف بدون اغماض به شدت برخورد می‌شود.

حسامی تصریح کرد: کلیه واحدهای انبار، سردخانه، عمده فروشی، وارد کننده و تولید کننده، موظف به ثبت اطلاعات واحد خود در سامانه جامع انبارها هستند.

کد خبر: ۵۴٬۰۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha