۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸
انصراف ۲ درصد از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در غرب استان سمنان
‌ مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان بیان کرد:

انصراف ۲ درصد از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در غرب استان سمنان

سمنان- مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان بابیان اینکه درمجموع پنج هزار و ۸۲۲ نفر در غرب استان در طرح اقدام ملی مسکن ثبت‌نام کردند، گفت: تاکنون دو درصد از این افراد انصراف دادند.

به گزارش خبرنگار بازار، حسین دهقان عصر شنبه در جلسه شورای اقتصاد مقاومتی استان سمنان به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه ثبت‌نام متقاضیان در طرح اقدام ملی مسکن طی سه مرحله انجام‌شده است، اظهار داشت: در فاز اول ۹۹۴ نفر و در دو مرحله باقیمانده نیز چهار هزار و ۸۲۸ نفر ثبت‌نام‌ کردند.

وی بابیان اینکه درمجموع پنج هزار و ۸۲۲ نفر در غرب استان در بحث طرح اقدام ملی مسکن ثبت‌نام‌ کردند، افزود: دو درصد از افراد ثبت‌نامی تاکنون انصراف دادند و ۷۴۱ نفر بالغ‌بر ۱۳ نفر متقاضیان مؤثر هستند که ثبت‌نام‌ خود را تکمیل و وجه اولیه را واریز کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با اشاره به اینکه ۸۵ درصد از متقاضیان معادل چهار هزار و ۹۴۱ نفر مباحث ثبت‌نام خود را تاکنون تا بحث واریز وجه پیگیری نکردند، خاطرنشان کرد: تولید مسکن در زمینه ایجاد فرصت‌های شغلی نیز تأثیر بسزایی دارد و باید تلاش کنیم ‌تا نهضت خانه‌سازی تداوم داشته باشد.

دهقان با تأکید بر اینکه در بحث اقدام‌ ملی مسکن در کشور، سهمیه در نظر گرفته‌شده ۴۰۰ هزار واحد بود، تصریح کرد: سه هزار و ۶۷۲ واحد بر اساس نیازسنجی‌های انجام‌شده، در شهریور سال گذشته برای غرب استان سمنان در نظر گرفته شد.

وی بابیان اینکه یک هزار و ۷۳۵ واحد از سهمیه در نظر گرفته‌شده در اراضی سازمان ملی زمین و مسکن و ۱۹۳۷ واحد مربوط به تسهیلات بافت فرسوده و بازآفرینی شهری است، تأکید کرد: ۸۸۷ واحد از سهمیه اراضی سازمان ملی و مسکن در غرب استان برای شهرهای دارای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت و ۸۴۸ نفر نیز برای شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت است که مختص شهر سمنان می‌شود.

کد خبر: ۵۴٬۰۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha