۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
مشکل بیکاری در خلخال با استخدام نیروهای غیربومی برطرف نمی‌شود
نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس:

مشکل بیکاری در خلخال با استخدام نیروهای غیربومی برطرف نمی‌شود

اردبیل - نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس گفت: مشکل بیکاری خلخال با استخدام نیروهای غیربومی برطرف نمی‌شود و در این زمینه افراد تحصیلکرده منطقه مطالباتی دارند.

به گزارش خبرنگار بازار، سیدغنی نظری پیش از ظهر شنبه در نشست با نمایندگان جامعه کارگری و ایثارگران در خلخال اظهار داشت: توجه به موضوع بیمه و مسائل و وضعیت کارگران ساختمانی یک اولویت اساسی است؛ با توجه به این که موضوع اشتغال در این شهرستان یک معضل اساسی است بنابراین نیاز است در این زمینه اقدامات خوبی انجام یابد.

وی با اشاره به این که استخدام دولتی در شهرستان خلخال اغلب با نیروهای غیربومی انجام می‌یابد، بیان کرد: از وضعیت موجود راضی نیستیم و بدون شک این مسئله نمی‌تواند در معضل بیکاری نقش داشته باشد و به همین دلیل نیاز است در این زمینه به کارگیری نیروهای بومی مورد توجه واقع شود.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس گفت: توجه به مطالبات و خواسته‌های افراد تحصیل‌کرده در این شهرستان نیازمند توجه ویژه و اساسی است و در این زمینه ارائه تسهیلات بانکی کم‌بهره یکی از برنامه‌های اساسی است که امیدواریم مورد توجه مسئولین واقع شود.

نظری ادامه داد: یکی از مشکلاتی که هم‌اکنون با آن مواجهیم موضوع تأخیر عملیات اجرایی خلخال - اسالم است که به دلیل کمبود اعتبارات با آن مواجه هستیم و در این زمینه نیاز است تا با حمایت سرمایه‌گذاران طرح‌های بزرگ گردشگری را در اسرع وقت به مرحله اتمام برسانیم.

وی بیان کرد: پروژه‌های سد معیشتی منطقه نیز در حال حاضر نیمه‌کاره رها شده و در این زمینه درصدد هستیم با تأمین اعتبارات عقب‌ماندگی‌های مالی را جبران و هر چه سریع‌تر در راستای حل مشکلات مربوطه برنامه‌ریزی‌های مناسبی داشته باشیم تا اهداف مورد نظر میسر شود.

کد خبر: ۵۳٬۹۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha