۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲
فراهم شدن موقعیت‌های مناسب برای سرمایه‌گذاری بخش کشاورزی
مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت جهادکشاورزی تشریح کرد؛

فراهم شدن موقعیت‌های مناسب برای سرمایه‌گذاری بخش کشاورزی

تبریز- مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت جهادکشاورزی با بیان اینکه مراکز جهادکشاورزی در خط مقدم بخش تولید قرار دارند، گفت: الگوها و موقعیت مناسبی برای سرمایه‌گذاران بخش کشاورزی در استان فراهم شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، محمدعلی قدسی در بازدید از مرکز جهادکشاورزی بخش ایلخچی در شهرستان اسکو که رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی  نیز حضور داشت در ارتباط با وضعیت تولید محصولات کشاورزی در سطح کشور اظهار داشت: با توجه به بیماری خانمانسوز کرونا، مراکز جهادکشاورزی در خط مقدم تولید حضور دارند و بعد از آن شهرستان‌ها، ستاد استانی و در نهایت ستاد وزارت جهادکشاورزی در راس امور به انجام وظایف قانونی خود مشغول هستند.

وی با قدردانی از کارکنان مراکز جهادکشاورزی، گفت: قطعاً کسانی که در این مراکز کار می‌کنند، می‌توانند در آینده مسوولان موفقی باشند، چرا که در بطن مشکلات و مسائل واقعی تولید قرار گرفته و مشکلات را به عینه درک کرده‌اند.

قدسی با اشاره به گلخانه مدرن در جلفا و توسعه دامداری‌های بزرگ در سطح استان آذربایجان‌شرقی، یادآور شد: اتفاقات خوبی در استان آذربایجان‌شرقی در حال رخ دادن هست، الگوهای مناسبی برای بهره‌برداران به‌وجود آمده و موقعیت مناسبی برای سرمایه‌گذاران و متقاضیان فعالیت در بخش‌های مختلف کشاورزی فراهم شده است.

مشاور وزیر و مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت جهادکشاورزی، تاکید کرد: کارشناسان مراکز جهادکشاورزی در صورت امکان باید از بخش‌های تولید مانند گلخانه‌ها، باغات و دامداری‌ها بازدید تخصصی کرده و از این فرصت استفاده کنند، چرا که تجربه کار در این بخش‌ها بسیار با ارزش و می‌تواند به توسعه بیشتر منجر شود.

وی بر صنعتی بودن استان آذربایجان تاکید کرد و متذکر شد: استان آذربایجان‌شرقی قطب مقاومتی کشور بوده و همواره در مواقع حساس این عنوان را عملاً به اثبات رسانده است.

قدسی افزود: باید کارشناسان و کارمندان مراکز با تلاش‌های خود از این عنوان دفاع کنند و در بحث‌های تخصصی و کارشناسی با بررسی دقیق مسائل فنی برای بهبود وضعیت منطقه شرکت کنند و اقدامات لازم را انجام دهند.

مشاور وزیر و مدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت جهادکشاورزی با اشاره به محیط کاری مراکز جهادکشاورزی، گفت: باید نوع روابط در این مراکز دوستانه و همکارانه باشد و نباید ساختار اداری موجب محدودیت در اجرای کارها شود به عنوان مثال در بخش پهنه‌بندی باید افراد با همکاری بتوانند اطلاعات را بررسی و اعمال نموده و گام‌های موثرتری در راستای افزایش تولید بردارند.

کد خبر: ۵۳٬۹۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha