۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۵
۸۴۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب در قزوین شناسایی شد
رئیس سازمان صمت قزوین:

۸۴۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب در قزوین شناسایی شد

قزوین- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین گفت: از ابتدای امسال، ۲۰ انتخابات برای اتحادیه‌های استان برگزار و ۸۴۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب شناسایی شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی صنعت، معدن و تجارت قزوین، عزیزالله افضلی در نشست کمیسیون نظارت استان، افزود: پنج اتاق اصناف و بیش از ۴۰ هزار واحد صنفی در کل استان مجوز فعالیت دریافت کرده اند که از این تعداد، ۳۵ هزار واحد مشغول به فعالیت هستند.

وی در ادامه از برگزاری دو جلسه کمیسیون نظارت بر واحدهای صنفی قزوین با ۳۳ مصوبه در سال ۹۹ خبر داد و گفت: با توجه به شرایط جنگ تمام عیار اقتصادی و شیوع ویروس کرونا جلسات این کمیسیون براساس دستور استاندار و به صورت مستمر و براساس ضرورت با حضور خود استاندار برگزار می‌شود.

افضلی با تاکید بر نظارت مستمر و هوشمند بر بازار، افزود: با توجه به نوسانات قیمت ارز، بسیاری از سودجویان به فکر اختلال در بازار با احتکار و گرانفروشی کالاها هستند که باید با هوشیاری دستگاه‌ها و اقدام به موقع جلوی برهم خوردن نظم بازار گرفته شود.

در ادامه این جلسه، گزارشی از وضعیت سازمان‌های صنفی استان، عملکرد اتحادیه‌های صنفی در خصوص رعایت و اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی، وضعیت مالی سال ۱۳۹۸ اتاق اصناف و اجرای مصوبات ستاد کرونای استان در حوزه املاک مسکونی و...ارایه شد.

کد خبر: ۵۳٬۸۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha