۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۶
۳۵ درصد از مشترکان برق خانگی دامغان مشمول کم مصرف‌ها می‌شوند
مدیر عامل شرکت توزیع برق استان سمنان:

۳۵ درصد از مشترکان برق خانگی دامغان مشمول کم مصرف‌ها می‌شوند

دامغان- مدیر عامل شرکت توزیع برق استان سمنان با اشاره به اینکه دامغان ۴۵ هزار و ۷۱۵ مشترک برق خانگی دارد، گفت: ۳۵ درصد از مشترکان برق خانگی شهرستان در شمول کم مصرف‌ها قرار گرفته و از تخفیف ۱۰۰ درصدی طرح برق امید بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار بازار، سید محمد موسوی زاده شامگاه جمعه در دیدار با علی اکبر علیزاده برمی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی به میزبانی دفتر نماینده اظهار داشت: سهم شهرستان دامغان از مصرف انرژی برق در استان سمنان ۱۰.۳ درصد است و بیشترین مصرف برق در این شهرستان به بخش کشاورزی اختصاص دارد.  

وی خاطر نشان کرد: در سال گذشته ۶۴ میلیارد ریال برای طرح‌های عمرانی در حوزه توزیع برق دامغان سرمایه گذاری شد و در سال جاری نیز  ۱۱۵ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های برق رسانی در این شهرستان پیش بینی شد.

وی با بیان اینکه در هفته دولت امسال ۹ پروژه برق رسانی در دامغان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت، گفت: ارتقای برق رسانی‌، رضایت‌مندی مردم از اهداف اصلی شرکت توزیع برق استان سمنان است که پیگیری و بیش از گذشته مورد توجه قرار می گیرد.

در این دیدار همچنین علی اکبر علیزاده برمی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی بر تسریع در تامین کامل برق در منطقه سرکویر جنوب شهرستان تاکید کرد.

کد خبر: ۵۳٬۸۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha