۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸
جذب سرمایه‌گذار جدید در ۳معدن کهگیلویه و بویراحمد
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

جذب سرمایه‌گذار جدید در ۳معدن کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج- معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جذب سرمایه‌گذار جدید در سه معدن استان، گفت: سرمایه‌گذاران باید به صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیت‌های معدنی به شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران معرفی شوند.

به گزارش خبرنگار بازار، حشمت الله صمیمی دوست جمعه شب در نشست با رئیس هیئت عامل ایمیدرو در یاسوج افزود: متقاضیان سرمایه گذاری در معادن سلستین شهرستان بهمئی، بوکسیت در سرفاریاب و معدن گچ در شهرستان گچساران می توانند برای سرمایه گذاری اقدام کنند.

وی با بیان اینکه مشکلات و طرح‌های سرمایه گذاری در حوزه معادن و صنایع معدنی کهگیلویه و بویراحمد بررسی شد، گفت: یکی از مصوبات این نشست تسریع در مشخص کردن برنامه زمان بندی برای زیر ساخت فسفات چرام از سوی دستگاه های اجرایی است.

معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: در راستای تامین آب مورد نیاز این طرح نیز باید نشستی با حضور  نماینده شرکت تهیه و تولید، آب منطقه ای، حوزه اقتصادی استانداری و سازمان صمت برگزار شود.

صمیمی دوست اظهار داشت: بخشی از خطوط تولید صنایع فرآوری این معدن هم اکنون در حال ساخت است.

وی تصریح کرد: در این نشست همچنین مقرر شد که پیمانکار جاده دسترسی به معادن آهک هیدراته تنگ ماغر بهمئی هر چه سریعتر انتخاب شود.

کد خبر: ۵۳٬۷۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha