۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸
 قیمت پایین گندم دغدغه کشاورزان است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان:

قیمت پایین گندم دغدغه کشاورزان است

زنجان- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان،گفت: قیمت پایین گندم دغدغه کشاورزان است و افرادی سود جو وارد عرصه خرید گندم می‌شوند.

به گزارش خبرنگار بازار، آیت الله علی خاتمی ظهر پنجشنبه در آئین تجلیل از کشاورزان نمونه استان زنجان، گفت: استان زنجان در بخش کشاورزی ظرفیت خوبی دارد و باید در بخش‌های مختلف از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کرد.

وی با بیان اینکه استان زنجان زیرساخت و بسترهای خوبی در بخش کشاورزی دارد،اظهار کرد: باید محصولات کشاورزی تولیدی را ازنظر کیفی بالا برده و بهره‌وری را افزایش دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، گفت:کشاورزان در تأمین غذای مردم نقش بسیار اساسی دارند و باید این بخش بیشتر مورد توجه قرار گیرد. 

خاتمی با بیان اینکه  تولید گندم در سطح کشور و استان زنجان خوب بود ولی فروش گندم به صورت خیلی پایین خوب نیست، ابراز کرد: قیمت پایین گندم دغدغه کشاورزان است و افرادی سود جو وارد عرصه خرید گندم می‌شوند.

وی تصریح کرد: کشاورزان تولید کنندگان مواد غذایی مردم هستند و خداوند رازق است و روزی انسان‌ها را می‌رساند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، با بیان اینکه  کشاورزان استان زنجان طی چند سال متوالی در بحث تولیدات کشاورزی و تلاش مروجین و مدیران نمونه کشوری شدند، افزود:  باید از تجربیات کشاورزان نمونه استانی استفاده کرد.

خاتمی ابراز کرد: کشاورزان دست رنج خود را در مدت یک سال می‌بینند و کشاورزان باید برای توسعه کشاورزی از دانش روز استفاده کنند تا محصولات کشاورزی با کیفیت تولید کنند.

کد خبر: ۵٬۳۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha