۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۳
سامانه جامع انبارها، حاشیه امن محتکران
رئیس گشت‌های مشترک تعزیرات تهران عنوان کرد

سامانه جامع انبارها، حاشیه امن محتکران

مدیحی، رئیس گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی تهران گفت: ما با انبارهای مخروبه‌ای مواجه ایم که علاوه بر احتکار کالاهای اساسی مردم به حاشیه امنی برای محتکران تبدیل شده است.

به گزارش بازار، ناصر مدیحی رئیس گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی تهران گفت: ما از دستگاه‌های نظارتی و بازرسی می‌خواهیم نظارت هایشان را در انبارها بیشتر کنند چرا که شاهدیم برخی همچنان با احتکار کالاهای اساسی و به قصد گرانفروشی برای مردم ایجاد مشکل می‌کنند.

وی افزود: سامانه جامع انبارها هم آن طور که باید موجب گشایش امور نشده است و هر مخروبه‌ای را نباید اجازه انبار داد و نباید آذوقه مردم در برخی انبارها و در فضایی کاملاً غیر بهداشتی نگهداری شود.

رئیس گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی تهران با اشاره به این که سامانه جامع انبارها به حاشیه امنی برای محتکران تبدیل شده است، افزود: این که یک انبار در سامانه جامع انبارها ثبت می‌شود مجوزی برای احتکار نیست و در انبارهایی که کالاهای اساسی مردم نگهداری می‌شود و این کالاها در بازار کمبود است و مردم به آن نیاز دارند انبار کردن آن کاملاً غیر قانونی است و باید میان مردم توزیع شود.

مدیحی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که با برخی شرکت‌ها یا مغازه داران که روغن نباتی را در ازای خرید برخی اقلام از جمله بیسکویت، رب گوجه و یا تن ماهی عرضه می‌کنند چه برخوردی صورت می‌گیرد؟ گفت: قطعاً شرکت‌ها و مغازه دارانی که این کار را می‌کنند مرتکب تخلف فروش اجباری شده اند و با آن‌ها برخورد تعزیراتی خواهیم کرد.

وی با هشدار به همه عرضه کنندگان کالاهای اساسی افزود: اگر انباری دارید حتماً آن را در معرض فروش قرار دهید؛ ما در غیر این صورت علاوه بر پلمب انبار جریمه‌های سنگینی هم در نظر گرفته ایم.

رئیس گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی تهران گفت: با آن دسته از فروشندگان روغن خوراکی که قیمت روغن را پاک کرده و به قیمت بالاتر به فروش می‌رسانند نیز هشدار می‌دهیم که اگر این تخلف کشف شود علاوه بر جریمه واحدهای صنفی این روغن‌ها را به قیمت قدیم میان مردم عرضه می‌کنیم.

کد خبر: ۵۳٬۷۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha