۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸
پلمب واحدهای صنفی بی توجه به مصوبات ستاد کرونا در خراسان جنوبی
سرپرست سازمان صمت خراسان جنوبی مطرح کرد:

پلمب واحدهای صنفی بی توجه به مصوبات ستاد کرونا در خراسان جنوبی

بیرجند- سرپرست سازمان صنعت،معدن وتجارت خراسان جنوبی با اشاره به مصوبه ستاد کرونا مبنی بر تعطیلی واحدهای صنفی بعد از ساعت ۱۸ گفت: واحدهای صنفی بی توجه به این مصوبه پلمب می شوند.

به گزارش بازار، عباس جرجانی بعد از ظهر پنج شنبه در نشست خبری آنلاین اظهارکرد: طبق تصمیم ستاد استانی مدیریت کرونا واحدهای صنفی غیر ضرور مرکز شهرستانهای استان باید از ساعت ۱۸ تا صبح روز بعد فعالیت خود را تعطیل کنند.

وی با بیان اینکه اصناف باید دستورالعمل‌ها، پروتکل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا را اجرا و در اولویت قرار دهند، عنوان کرد: این موضوع نیزبه اتاق اصناف، اتحادیه‌ها و واحدهای صنفی ابلاغ شده است.

جرجانی با بیان اینکه اصناف استان از پیشگامان پیشگیری و مقابله با کرونا بوده اند، ادامه داد: از مسئولین واحدهای صنفی خواست به صورت خود ناظر در اجرای مصوبات همکاری کنند.

به گفته وی واحدهای صنفی که پروتکل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد استانی و ملی مدیریت بیماری کرونا را رعایت نکنند در مرحله اول تذکر و سپس پلمب خواهند شد.

سرپرست سازمان صنعت،معدن وتجارت خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اجرای مصوبه ستاد ملی و استانی کرونا از ۲۰ آبان آغاز شده و تا ۲۰ آذرماه ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: از اصناف انتظار داریم در راستای حفظ سلامت  خانواده خودشان و جامعه همچون گذشته همکاری لازم را داشته باشند.

جرجانی خاطر نشان کرد  وی افزود براساس مصوبه ستاد ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا به جز مشاغل ضروری مابقی مشاغل تا ۲۰ آذرماه ۹۹ از ساعت ۱۸ تا صبح روز بعد تعطیل خواهند بود.

 وی مراکز ضروری شغلی شامل مراکز درمانی داروخانه ها، مراکز آتش نشانی، امداد و نجات، آمبولانس ها، خدمات سرویس های عمومی آب و برق و تلفن، نانوایی‌ها و سوپرمارکت‌ها و فروشگاههای زنجیره‌ای ذکر کرد.

جرجانی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف موارد را به شماره ۱۲۴ واحد بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان  و۱۹۰ دانشگاه علوم پزشکی گزارش دهند.

کد خبر: ۵۳٬۷۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha