۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۷
۳۵ طرح راهداری در سطح روستاهای استان سمنان اجرا شد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سمنان:

۳۵ طرح راهداری در سطح روستاهای استان سمنان اجرا شد

سمنان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با بیان اینکه ۳۵ طرح راهداری در سطح راه‌های روستایی استان اجرا شده است، گفت: این طرح‌ها در شش ماهه نخست سال‌جاری به طول سه هزار و ۵۰۰ کیلومتر اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، احسان منصور کیایی صبح پنج شنبه در گفتگوی ویدئو کنفرانسی با خبرنگاران به میزبانی اداره کل راهداری استان سمنان ضمن بیان اینکه در شش ماهه نخست سال جاری در حوزه راهداری و راه‌های روستایی ۳۵ طرح به طول سه هزار و ۵۰۰ کیلومتر در راه‌های روستایی استان انجام شده است، بیان کرد: این طرح‌ها به صورت میانگین با پیشرفت ۷۳ درصدی روبرو هستند. 

وی افزود: در شش ماهه نخست سال جاری ۹۹ درصد از مجموع  یک هزار و ۲۰۰ کیلومتر پروژه نگهداری راه‌های شریانی در قالب روکش آسفالت معادل یک هزار و ۱۸۶ کیلومتر در سطح استان‌های کشور به سرانجام رسیده است.

مدیرکل راهداری استان سمنان در ادامه برنامه‌های اجرایی هفته ایمنی حمل و نقل استان را تشریح کرد و گفت: برپایی نمایشگاه  با موضوع ایمنی حمل و نقل، فضا سازی و تبلیغات محیطی در اداره کل  و پایانه‌های بار و مسافر و توزیع کلاه ایمنی رایگان بین راکبان موتور در روستاها از جمله برنامه‌های این هفته است.

منصور کیایی با بیان اینکه ۲۴ الی ۳۰ آبان ماه هفته ایمنی حمل و نقل است، ابراز کرد: انتشار کلیپ‌هایی با موضوع آموزشی و ایمنی در شبکه‌های اجتماعی، اجرای طرح ارتقای ایمنی ادوات کشاورزی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از دیگر برنامه‌های این هفته است. 

وی از برگزاری مسابقه نقاشی ویژه رده سنی هفت تا ۱۲ سال در سطح استان با موضوع ایمنی خبر داد و ابراز داشت: ارسال پیامک با مضامین ایمنی به شاغلان بخش حمل و نقل جاده ای، اجرای گشت کنترل نامحسوس در سطح محورهای استان و بازدید و کنترل ویژه از ناوگان حمل و نقل جاده ای و شرکت‌های حمل و نقل مسافر و مراکز معاینه فنی و برگزاری مانور روز بدون حادثه ترافیکی از مهمترین برنامه‌های اجرایی اداره کل در هفته ایمنی حمل و نقل است.

کد خبر: ۵۳٬۵۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha